Megoldott

Vonat és busz összehangolása Pestszentlőrincen

Tisztelt BKK!

Abban szeretném az Önök segítségét kérni, hogy a 36-os busz indulása hozzá legyen hangolva az S50-es vonat érkezéséhez Pestszentlőrinc vasútállomáson.

Az S50-es az egyetlen vonat, ami napközben megáll Pestszentlőrincen, hétköznap félóránként, valamint hétvégén óránként. A belvárosból Pestszentlőrinc felé ez nyújthatná a legversenyképesebb hazajutási lehetőséget, különösen a metrófelújítás idején.

A 36-os busz szolgálja ki ezt a vasútállomást, azonban a busz menetrendje sokszor nem teszi lehetővé az átszállást a vonatról a buszra, annak ellenére, hogy ennek a buszjáratnak ez a végállomása. Hétvégén egész nap, illetve néhány esetben hétköznap is 1-2 perc eltéréssel (vagy pont egyszerre) indul a busz a vonat érkezéséhez képest, ez 15-23 perces várakozást jelent a vonatról átszállni kívánó utasoknak.

Figyelembe véve a gyalogos vasúti aluljárót, a vonatok jellemző 1-2 perces késését, valamint a buszmegálló távolságát, a kényelmes átszálláshoz 5-6 percre lenne szükség.

Tudom, hogy a 36-os járat más járatokhoz is hangolva lehet (pl.: 35-ös), de véleményem szerint a vonathoz való hangolás a legmagasabb prioritású, akkor is, ha ez esetleg más kapcsolódó járatok menetrendjének módosítását is okozza.

Úgy gondolom, hogy közlekedésszervezőként a BKK elsődleges feladatai közé tartozik a tömegközlekedés versenyképességének javítása a társszolgáltatókkal karöltve (jelen esetben a MÁV-val), hiszen sok esetben az utasok együttesen használják a különböző szolgáltatók járatait.

A fentiek miatt szeretném kérni, hogy elsődlegesen szombaton és vasárnap, illetve lehetőség szerint hétköznap az indulások módosításával szíveskedjenek 5-6 perces átszállásokat biztosítani.

Bízom abban, hogy kérésem meghallgatásra talál és segítenek nekünk, pestszentlőrincieknek elérni a 36-os buszt. :)

Köszönettel és tisztelettel,
Kincses Eszter

Probléma helyszíne
Budapest XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre, Pestszentlőrinc

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    A Budapesti Közlekedési Központ szakmai válasza alapján.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0032224-004/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092340

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, melyre az illetékes szakterülete az alábbiakat válaszolta. A közle
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Kincses Eszter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére