Ott hagyott zöldhulladék
FRISSÍTÉS 2021.11.29. Bejelentő visszajelzése:
"Miért megoldott státuszban van? Sajnos ez a probléma még nem hárult el." "Itt a bizonyíték" lásd. fotó csatolva a kommentekhez.
----------------
FRISSÍTÉS 2021. 11. 29.
BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
Tájékoztatjuk, hogy a Budapest kertészeti társasága által összeszedett és bezsákolt zöldhulladék elszállítása nem a BKK és nem a BKV feladata. A valódi probléma a járdához kapcsolódó zöldterületet érinti. (A bejelentésben a villamosvonalat tájékozódási pontként jelölték meg.) Kérjük a jarokelo.hu vezetőjét, figyeljenek jobban, hogy kinek küldik a panaszokat, mert egy-egy rossz helyre továbbítással csak elodázzák a megoldást.
----------------------
FRISSÍTÉS 2021. 10. 25.
BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt.
FŐKERT Kertészeti Divízió válasza:
Társaságunk nem végzett a villamospálya mentén, illetve a tárgyi címen kertészeti munkálatokat. (BKV megbízásából végezhettek gallyazást)
----------------------
Tisztelt Cím,
Hónapokkal ezelőtt a főváros gyéritette a fákat, tisztította a 3 as villamos menti részt. Az összekötegelt gallyakat és a szemetet azóta sem vitték el, amit a társasház előtti részre raktak le, sajnos már a sok lehulló levél is takarja a szemérkupacot. Kérjük a szemét elszállítását. Budapest X kerület Bihari utca 12/a
Köszönjük szépen
Hozzászólások
részére
Tisztelt Járókelő!
A 00091588 számú bejelentésre az alábbiakról táj...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00091588
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a Budapest kertészeti társasága által összeszedett...
részére
Tisztelt Járókelő!
A 00091588 számú bejelentésre az alábbiakról tá...