Nem működő lift
FRISSÍTÉS: 2021.11.19. Bejelentő visszajelzése:
"Tisztelt BKK!
Ne haragudjanak, de Önök szerint ez rendben van? Mi értelme van akkor az évek alatt kidolgozott, egységes BKK-arculatnak, ha a szolgáltatók azt csinálnak, amit akarnak, Önök pedig ezt hagyják is?
A busz szélvédőjére ragasztott A4-es papír is ellátja a feladatát, akkor a viszonylatjelző táblák használata is fakultatív? A BKK-nak régen külön részlege foglalkozott az arculattal, most is az ő válaszukra lennék kíváncsi, ha egyáltalán létezik még ilyesmi a cégen belül.
Kérem, szíveskedjenek felszólítani a BKV-t mint szolgáltatót, hogy tartsák magukat a BKK arculati sztenderdekhez."
-----------------------
Tisztelt Illetékes!
A Göncz Árpád városközpont villamosmegállóban (Bécsi út / Vörösvári út felé) nem működik a lift. Kérem, szíveskedjenek a liftet megjavítani, valamint a jelenlegi "grafika" helyett arculatba illeszkedő matricával jelezni a meghibásodást mindkét szinten.
Munkájukat köszönöm!
Tisztelettel:
Fónai Kende
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00091470
Tisztelt Ügyfelünk!
A BKK Zrt. szakterülete köszöni ismételt megkeresését, mellyel kapcsolatban illetékes munkatá...
Azt hiszem mindenki elégedett és boldog lenne, ha csak ez lenne a legnagyobb probléma. Ehelyett sokkal fontosabb teendőkre lenne szükség, de Ön ezt sokkal jobban tudja, nem igaz?
Üdvöz...
Nem évekig lesz kint.
Tisztelt BKK!
Ne haragudjanak, de Önök szerint ez rendben...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00091470
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság illetékesei is tudnak...