Válaszra vár

Nem működő lift

FRISSÍTÉS: 2021.11.19. Bejelentő visszajelzése:
"Tisztelt BKK!

Ne haragudjanak, de Önök szerint ez rendben van? Mi értelme van akkor az évek alatt kidolgozott, egységes BKK-arculatnak, ha a szolgáltatók azt csinálnak, amit akarnak, Önök pedig ezt hagyják is?

A busz szélvédőjére ragasztott A4-es papír is ellátja a feladatát, akkor a viszonylatjelző táblák használata is fakultatív? A BKK-nak régen külön részlege foglalkozott az arculattal, most is az ő válaszukra lennék kíváncsi, ha egyáltalán létezik még ilyesmi a cégen belül.

Kérem, szíveskedjenek felszólítani a BKV-t mint szolgáltatót, hogy tartsák magukat a BKK arculati sztenderdekhez."
-----------------------
Tisztelt Illetékes!

A Göncz Árpád városközpont villamosmegállóban (Bécsi út / Vörösvári út felé) nem működik a lift. Kérem, szíveskedjenek a liftet megjavítani, valamint a jelenlegi "grafika" helyett arculatba illeszkedő matricával jelezni a meghibásodást mindkét szinten.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Göncz Árpád Városközpont M

Hozzászólások

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérlek, hagyjuk már ezt a "nem ez a legnagyobb probléma" lemezt. Én sem mondtam, hogy az, de probléma. Vagy akkor semmivel se foglalkozzunk, amíg emberek éheznek az országban, hiszen annál semmi nem n...
  • Violet Ilona hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Kende!
    Azt hiszem mindenki elégedett és boldog lenne, ha csak ez lenne a legnagyobb probléma. Ehelyett sokkal fontosabb teendőkre lenne szükség, de Ön ezt sokkal jobban tudja, nem igaz?
    Üdvöz...
  • Járőkelő Vagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Engem speciel jobban érdekel (meg szerintem ezzel az átlag utas is így van amúgy) , hogy egy normális új járművön utazzon és nem azt nézegeti, hogy egy rossz liftre vajon a BKK kinézetű matrica van-e...
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Göncz Árpád városközpont villamosmegállóban (Bécsi út / Vörösvári út felé) nem működik a lift. Kérem, szíveskedjenek a liftet megjavítani, valamint a jelenlegi "grafika" helyett arculatba illeszkedő matricával jelezni a meghibásodást mindkét szinten. Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fón...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem pedig a lepukkant járművek és a lepukkant arculat is egyaránt probléma. Kérlek, küldjük vissza a reakciómat, köszi!
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Járőkelő Vagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Ennél már bocs, de sokkal égetőbb problémák vannak. Lepukkant járműpark meg hasonlók, itt meg a matricákon pattogunk. Hihetetlen.
    Nem évekig lesz kint.
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    "Hozzátették, mivel a jelenlegi "Üzemen kívül" lap tájékoztatása ebben a formában is ellátja feladatát, nem kívánják azt másikra cserélni."

    Tisztelt BKK!

    Ne haragudjanak, de Önök szerint ez rendben
    ...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030154-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00091470

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság illetékesei is tudnak
    ...
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    76-os troli elsőajtós

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászai Mari tér (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére