Megoldott

Kocsiszíni menet

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2021.10.29.

Bejelentő kiegészítése:
"Kedves BKK!
A képet csak illusztrációnak szántam. Nem érdekel se a 61 es villamos, se Budagyöngye. Viszont a 62,62A,69 es villamosok melyek a Bosnyák téri Zugló kocsiszínbe állnak be azokon kéne hangbemondás, hogy kocsiszíni menet. Ezenkívül azon a 4 db 62 es villamoson ami Baross kocsiszínbe áll be a reggeli csúcs után is jó lenne ugyanilyen hangbemondás.
Köszönöm"

---

FRISSÍTÉS: 2021.10.25
A BKK válasza:

,,Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a jelzett 61-es villamos kocsiszíni meneténél jellemzően 3 megállónként elhangzik, hogy a villamos kocsiszínbe megy. A Bosnyák téren nem közlekedik 61-es villamos, még kocsiszín felé sem. A szakterület elnézést kér, ha a válasz esetleg nem megfelelő, de a pontos helyszín-, járatszám és időpontadatok hiányában nem tudott teljesebben válaszolni az észrevételre.
Köszönjük a bejelentést és a megértést."

-----

Tisztelt BKK!
Kérném ,hogy minden kocsiszínbe közlekedő villamoson a kijelzőn feltüntetett tájékoztatáson kívül hangbemondással is tájékoztassák az utasokat, hogy a villamos kocsiszínbe közlekedik.
Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Bosnyák tér 1

Hozzászólások

  • R eni lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    "Minden kocsiszíni menetnél jellemzően 3 megállónként elhangzik, hogy az adott villamos a kocsiszínbe megy. Ezzel párhuzamosan a külső kijelzőn is megjelenik az erről szóló tájékoztató."
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0026687-005/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00090243

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterülete azt válaszolta, hogy minden kocsiszíni menetnél
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.10.25 A BKK válasza: ,,Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a jelzett 61-es villamos kocsiszíni meneténél jellemzően 3 megállónként elhangzik, hogy a villamos kocsiszínbe megy. A Bosnyák téren nem közlekedik 61-es villamos, még kocsiszín felé...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves BKK!
    A képet csak illusztrációnak szántam. Nem érdekel se a 61 es villamos, se Budagyöngye. Viszont a 62,62A,69 es villamosok melyek a Bosnyák téri Zugló kocsiszínbe állnak be azokon kéne hang...
  • T Julcsi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    "Szia!
    Kérjük, kommentben vagy emailben a kerdes@jarokelo.hu címre küldött üzenetben pontosítsd bejelentésed leírását, hogy ezzel is segítsük az illetékes gyors és hatékony munkavégzését. Itt olvasha...
  • T Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Kérném ,hogy minden kocsiszínbe közlekedő villamoson a kijelzőn feltüntetett tájékoztatáson kívül hangbemondással is tájékoztassák az utasokat, hogy a villamos kocsiszínbe közlekedik. Köszönöm"-ról "FRISSÍTÉS: 2021.10.25 A BKK válasza: ,,Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatba...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0026687-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00090243

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a jelzett
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szalai Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát a jelzett járatcsaládon (56/56A/61) pl. folyamatosan szokták mondani a szerelvények, hogy csak Budagyöngyéig közlekedik a villamos.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    És melyik vonalon tapasztaltad hogy van automata bemondás? Mert 62/69 en nincs.
  • Szalai Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Kiírás és hangbemondás is van.
  • Á L elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Széteső lábazatok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Thököly út (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Utastájékoztatás fejlesztése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zugló vasútállomás (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    Futár kijelzője hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja / Czobor utca (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére