Megoldatlan

tájékoztatótábla még mindig rossz helyen

A Kálvin téren a 4-es metrótól a 3-as vonal felé vezető mozgólépcső fölött van egy kijelző, ami a 4-es vonal indulási időpontjait jelzi. Csak azok az utasok látják, akik épp leszálltak a 4-esről és a 3-as vonalra szállnak át. Tehát nem érdekli őket ez az infó. Két módon is lehetne javítani a hibát. Vagy a 3-as indulását jelezze a tábla, vagy helyezzék át olyan módon, hogy a 4-es felé haladók lássák. A problémát már a 4-es vonal indulásakor jeleztem a bkk-nak. Vajon hány év kell a javításhoz?

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, IX. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (9000)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Megkaptuk a BKV Zrt. szakterületén
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bibor Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére