Rendezetlen kezelői viszonyok
Ugyan a szomszédos országokhoz képest elenyésző a téli csapadék mennyisége az országban és Budapesten is, a város vezetésének az ezzel való megbirkózás látszólag mégis hatalmas gondokat okoz.
Így fordulhat elő immáron sokadik alkalommal az, hogy a KÖKI P+R parkolójához tartó piros lépcső ilyen, a képen látható áldatlan állapotban található minden egyes hóesés után.
Unalomig ismételhetem, hogy turisták ezrei, illetve budapestiek tízezrei közlekednek ilyen viszonyok között minden egyes nap a városban és az adott lépcsőn egyaránt, de sajnos ez sosem hat meg senkit.
A történet említésre való momentuma, hogy a szóban forgó problémát a Ferenciek terén található BKK ügyfélközpontban (!) bejelentve azt a tanácsot kaptam, hogy legyek szíves a BKV forgalmi felügyeleténél jelenteni az esetet. Amire ugye reggel 8-kor sem időm, sem kedvem nincs, ha már egyszer az erre létrehozott ügyfélponton vagyok.
Mint utas, legjobb tudomásom szerint a BKK-val vagyok szerződéses viszonyban a havi bérletem miatt, így nem igazán tud meghatni a dolog, ha egy adott probléma a BKV, a VT vagy a Volán hatáskörébe tartozik. Erre való a BKK, mint megrendelő, hogy a szerződéses szolgáltatóival az ügyeket elintéztesse, ahelyett, hogy mindenki a másikra mutogat.
Természetesen amellett sem tudok szó nélkül elmenni, hogy a Ferenciek terén található ügyfélközpontban dolgozó munkatárs milyen előképzettséggel és tréninggel ülhetett be a pult mögé.
A kommunikációs és ügyfélkezelési készsége enyhén szólva is hagy kívánni valót maga után, a folyamatos mobiltelefon nyomogatásról nem is beszélve.
Remélem, hogy még a tavasz beköszönte előtt tartósan sikerül a probléma elhárítását véghez vinni.
Hozzászólások
Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (8804)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
A BKV illetékes szakterületének vála...