Hónapok óta sötét a kijelző
FRISSÍTÉS 2021.11.20 E.ON (ELMŰ) válasza:
A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett berendezés (fogyasztási hely, szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.
Információnk alapján az érintett berendezés helyre lett állítva, azonban végleges beüzemelése csak a BKK vagy BKV Zrt. közreműködésével lehetséges.
---
FRISSÍTÉS 2021.09.03.
BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy a Vágány utca / Róbert Károly körút megállóhelyen a kijelző elektromos elosztószekrénye egy közúti balesetben 2021. 02. 01-én megrongálódott. Az elosztószekrény javításán kívül - a BKV Zrt. tájékoztatása szerint - szükségessé vált új fogyasztómérő kiépítése, ami az ELMŰ hatásköre."
---
Tisztelt BKK!
Hónapok óta sötét a Futár-kijelző a Vágány utca / Róbert Károly körút villamosmegállóban. Kérem, szíveskedjenek végre intézkedni a javításáról!
Munkájukat köszönöm!
Tisztelettel:
Fónai Kende
Hozzászólások
Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/689064/2021/H
Ügyfélkapcsolat száma: 100049315349
Társaságunkhoz érkezett bejelentésüket köszönettel vettük és az alábbi tájékoztatást adjuk:
A...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00087333
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy a Vágány utca / Róbert Ká...