Megoldatlan

Rákoskert vasútállomás / Gazos peron, felújított majd leamortizált beálló, nem működő automata

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2021.09.14.:
Tisztelt Péter Csaba,

tegnap voltam a helyszínen, továbbra sem lehet jegyet venni, nem kezdő jegyvásárló vagyok, az automata nem használható rendeltetésszerűen, sem kp-zel, sem bankkártyával. Tegnap is csak menetrendet engedett keresni, a többi mező ki volt szürkítve és ugyanezt a hibát írta ki.

A válaszleveléből úgy látom, hogy ezt a gépet továbbra sem nézte meg egy kollegájuk sem, mert akkor tegnap tudtam volna jegyet venni.

Üdv
HB

--------------

Neverending story, elátkozott vasútállomás ez. Néhány éve készültek új beállók, a burkolatot elhordták-lelopták, a padok nincsenek karbantartva, az új-új (már cserélt) jegyautomata nem működik. Mivel kp nélkül érkeztem (bocs, azt hittem 2021-et írunk), vésztartalék bkv jegyekkel a táskámban, mehettem busszal, mert nem gondolom, hogy a kalauzt érdekelte volna, hogy csak kártya van nálam, a büntetést én kaptam volna.
A peronból már kis erdő nő. Tragikusan néz ki, pedig nemcsak a kertiek, hanem az ecseriek is ezt a megállót használják. Gyomirtót a peronra, ha már a gazolással képtelenek foglalkozni az illetékesek.

Probléma helyszíne
Budapest XVII. kerület, Rákosmente, Kísérő u. 16

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi újabb bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

    Bízunk abban, hogy az illetékes mu
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Neverending story, elátkozott vasútállomás ez. Néhány éve készültek új beállók, a burkolatot elhordták-lelopták, a padok nincsenek karbantartva, az új-új (már cserélt) jegyautomata nem működik. Mivel kp nélkül érkeztem (bocs, azt hittem 2021-et írunk), vésztartalék bkv jegyekkel a táskámban, mehettem...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    TiszteltPéter Csaba,

    tegnap voltam a helyszínen, továbbra sem lehet jegyet venni, nem kezdő jegyvásárló vagyok, az automata nem használható rendeltetésszerűen, sem kp-zel, sem bankkártyával. Tegnap i...
  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A tárgyi bejelentéssel kapcsolatosan tájékoztatjuk, hogy a jelzett automata, bankkártyát is elfogad, amennyiben éppen hibás volt az Ön vásárlási szándékának időpontjában, szíves el
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egységek részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

    Bízunk abban, hogy az illetékes munkat
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megjegyzés: az automatán az Ok-ra nyomás után az automata újraindulása jelent meg, majd minden egyes alkalommal ugyanez az üzenet.
  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére