Megoldásra vár

Utastájékoztatás hiánya Budafok vasútállomáson

Budafok vasútállomáson majdnem lekéstünk egy vonatot az utastájékoztatás hiánya miatt. Sem az aluljáróban, sem a peronon nincs egy nagy monitor/kijelző, amin az induló és érkező vonatokról lehetne információhoz jutni. Minden peronon van egy kisebb kijelző, de pl. az 1-es peronon állva nem lehet leolvasni a 3-as peron kijelzőjét, mert takarásban van. A 4-es peron kijelzője pedig olyan halvány, hogy nem is olvasható. A hangszóró bemond ugyan információkat, de a 6-os út zajától nem lehetett hallani. A telefonon hiába néztem meg a menetrendet, nem volt arról információ, hogy melyik vágányra érkezik a vonatunk. Mivel fürgék vagyunk és ketté tudtunk válni, ezért külön peronon vártunk a feleségemmel és próbáltuk a hangszóróból kiszivárgó hangot megérteni, illetve a kijelzőket leolvasni, majd integetéssel jelezni egymásnak a távolból, hogy melyik peronra érkezik a vonatunk, melyikünk fusson át a másikunkhoz. Végül nekem kellett átfutnom karomban a kétéves gyerekkel a 4-es peronhoz az 1-estől. Az eset 2021.07.25-én 11:28-kor történt, a 3875-ös S36-ossal utaztunk Kelenföld felé. Ezt egy mozgáskorlátozott, vagy poggyásszal, babakocsival utazó utastól nem lehet elvárni, hogy így logisztikázza ki, hogy elérje a vonatot.

Probléma helyszíne
Budapest XXII. kerület, Budafok-Tétény, Budafok

Hozzászólások

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére.
    Bár a felújítási munkálatok kivitelezése megtörtént, reméljük, hogy illetékes munkatá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Ghira Zsófia elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Németh Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére