Válaszra vár

Kritikán aluli utastájékoztatás

Kérem a MÁV- csoportot, hogy rakja rendbe a kritikán aluli utastájékoztatást Kelenföldön!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Kelenföld vasútállomás

Hozzászólások

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, ismételt vizsgálat céljából, mivel az előző bejelentést követően, munkatársaink a hely
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Illak Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Érdeklődnék, hogy mikorra várható a javítás, vagy legalább egy korrekt, részletes válasz?
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet nem túl rózsás továbbra sem.
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát ez érdekes, többször jártam erre a héten, és nagyjából minden második kijelző hibás volt.
  • Csipak Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Végigjártam az egész aluljárót ezt az egy hibás kijelzőt találtam, erre ki is került egy tájékoztató szöveg.
  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

    Bízunk abban, hogy az illetékes munkatár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére