Megoldott

Kritikán aluli utastájékoztatás

FRISSÍTÉS 2022.04.02:

Rossz.

---

Kérem a MÁV- csoportot, hogy rakja rendbe a kritikán aluli utastájékoztatást Kelenföldön!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Kelenföld vasútállomás

Hozzászólások

  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Kritikán alulinak már nem nevezném, lehet megoldott.
    De bőven van még tennivaló.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Címzett: Járókelő

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a Társaságunk részére küldött 85733 sz. megkeresésben foglaltakra, az ott található észrevételt megtekintettük. A tárgyi bejelentést a vasúti infra
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem a MÁV- csoportot, hogy rakja rendbe a kritikán aluli utastájékoztatást Kelenföldön!"-ról "FRISSÍTÉS 2022.04.02: Rossz. --- Kérem a MÁV- csoportot, hogy rakja rendbe a kritikán aluli utastájékoztatást Kelenföldön!"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Rossz.
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem véletlenszerűen előforduló hibákról beszélek, ugyanazok a kijelzők hónapokig nem működtek. Például az 5. vágányon lévő egyik kijelző még decemberben is a Vízipók IR indulását írta ki, miközben az...
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    "Kollégáink, 2021. december 14-én a helyszínre vonultak és a berendezést megvizsgálták. A vizsgálat során megállapították, hogy a berendezés rendben működik.
    A bejelentést meglátásunk szerint Július 2...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Azért azt gondolom, elég sokat elmond a vasúttársaságról, hogy 5 hónap alatt sem egy normális választ nem sikerült kiszenvedni, sem a monitorokat és kijelzőket nem sikerült megjavítani. Mindezt nem va...
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez egy sablon válasz, továbbra is válaszra vár.
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi, újabb bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

    Bízunk abban, hogy az illetékes m
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta sem érkezett érdemi válasz, és a helyzet is csak romlott.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, ismételt vizsgálat céljából, mivel az előző bejelentést követően, munkatársaink a hely
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Érdeklődnék, hogy mikorra várható a javítás, vagy legalább egy korrekt, részletes válasz?
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet nem túl rózsás továbbra sem.
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát ez érdekes, többször jártam erre a héten, és nagyjából minden második kijelző hibás volt.
  • Csipak Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Végigjártam az egész aluljárót ezt az egy hibás kijelzőt találtam, erre ki is került egy tájékoztató szöveg.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

    Bízunk abban, hogy az illetékes munkatár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére