Megoldatlan

Takarítás hiánya az 1-es villamos vonalán

Tisztelt BKK, BKV!

Az 1-es villamos megállói egyre rosszabb állapotban vannak. A rendszeres takarítás láthatóan nem terjed ki minden szennyeződésre és felületre, ezért egyre nagyobb szükség lenne a megállók valódi, alapos tisztítására. A felújítás óta ez néhány alkalommal, kampányszerűen megtörtént, de rendszer sajnos nem lett belőle. Szeretném hangsúlyozni, hogy nem valami sepregetés jellegű takarításra van szükség, mert az a lassan évtizedes mocskot egészen biztosan nem fogja lepucolni. A peronok és az infoboxok egyaránt vállalhatatlanul koszosak. Az állapotokat jól szemlélteti, hogy a csatolt képeket mindössze 2 megállóban fotóztam.

Kérem, szíveskedjenek elvégezni az 1-es villamos minden megállójának takarítását magasnyomású mosóval vagy gőzborotvával, és gondoskodjanak arról, hogy ez bizonyos időközönként rendszeresen megtörténjen!

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Szentlélek tér H

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Folyton mocskosak, fekete foltosak a megállók, ez a probléma megoldatlan.
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez az évi kétszeri takarítás eredménye? Ne már... Vagy nem mondanak igazat, vagy nem elég az évi kétszeri takarítás.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012370-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00085196

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • K. Sándor hozzászólt a bejelentéshez.

    Itt az a gond, hogy az utazóközönség egy jelentős része deviáns, emiatt ha le is mossák, 2-3 óra múlva ilyen lesz. Persze ettől függetlenül rendszeresen mosni kell, kellene a peronokat, de olyan inten...
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rossz elektronikus menetrend tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kolosy tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Esőbeálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Sujtás utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Madzsar József utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére