Megoldott

Jegyautomata - Karácsony Sándor utca H (C05)

Fejlemény 2016.01.24.: Reggel az automata a videón látható lefagyásokat produkálta, majd délutánra ismét megjelent az ismerős "Üzemen kívül" felirat. :(
___
Fejlemény 2016.01.16.: Január 12.-e óta "üzemen kívül" van az automata, az idő 2 óra 24 percet késik rajta, és az oldalát pirossal összefirkálták.
___
Idáig jutottam el a bérletvásárlásban, majd megjelent egy áthúzott karika, mint egérkurzor és a továbbiakban semmire nem reagált, lefagyott. Valahogy visszajutottam a kezdőoldalra, akkor meg önálló életre kelt, majd újból lefagyott. Szóval inkább otthagytam, elmentem a HÉV végállomásra, az az automata szerencsére már működött, csak valamiért nem engedte, hogy 20700Ft-ot készpénzzel fizessek, csak a bánkártyát fogadta el. Ez azért már botrányos, hogy talán, ha kétszer vettem úgy bérletet, hogy az első automata működött amihez odaléptem, mindig keresni kell egy másikat, vagy egy harmadikat. Kérem, nézzenek rá mi baja szegénynek és javítsák! Van rajta egy graffiti is, azt is lemoshatnák! Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, XXI. kerület

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (8462)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    A graffitit munkatársaink már eltávo
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A változatosság kedvéért: Üzemen kívül
  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Reggel az automata a videón látható lefagyásokat produkálta, majd délutánra ismét megjelent az ismerős "Üzemen kívül" felirat. :(
  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma próbáltam bérletet venni, nem reagál, folyton lefagy, ugyan olyan rossz :(
  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A graffitiket eltávolították, működik az automata, most épp nem fagyott le. :)
  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Az idő ismét pontos rajta, és már nincs üzemen kívül, de továbbra sem reagált semmire, csak az ügyfélközpontot tárcsázta és ment a zene...
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Január 12.-e óta "üzemen kívül" van az automata, az idő 2 óra 24 percet késik rajta, és az oldalát pirossal összefirkálták.
  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Január 12.-e óta "üzemen kívül" van az automata, az idő 2 óra 24 percet késik rajta, és az oldalát pirossal összefirkálták.
  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Aktuális helyzetjelentés: "Üzemen kívül"
  • Doe John hozzászólt a bejelentéshez.

    Sehol nem megy a "cash"!
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csabaverified-profile bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő BKK Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére