Megoldatlan

1-es villamos vitrinjei (még mindig)

Frissítés 2021.08.20.
Június 9-e óta várom a választ. Ha rövidesen nem érkezik meg, közérdekű adatigénylést fogok beadni.

-----

Frissítés: 2022.01.12.

Nincs változás, a vonalon egyre rosszabb állapotban vannak a vitrinek. Szeretnék érdeklődni, hogy hogy áll ez az ügy?

------

Frissítés 2021.07.21.
Nem érkezett válasz és változás sincs.

-----

Tisztelt BKK!

Az 1-es villamos vonalán a vitrinek belső oldalán már már megint / még mindig lepereg a fólia. A képek a Bécsi út / Vörösvári út és a Göncz Árpád városközpont M megállókban készültek, de máshol is hasonló a helyzet. Kérem, szíveskedjenek ezt a problémát véglegesen megoldani!

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Korábbi bejelentés: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/45081/1-es-villamos-vitrinjei

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Bécsi út / Vörösvári út

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is hiányoznak vitrinüvegek, helyenként szürke lapokkal pótolták, helyenként sehogy. Elképesztően kínos, hogy ez az üzemeltetés megugorhatatlan feladat a BKK-nak. Megoldatlan.
  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0010984-007/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00084488

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterületünk munkatársai felmérték az 1-es villamos megáll
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2021.08.20. Június 9-e óta várom a választ. Ha rövidesen nem érkezik meg, közérdekű adatigénylést fogok beadni. ----- Frissítés 2021.07.21. Nem érkezett válasz és változás sincs. ----- Tisztelt BKK! Az 1-es villamos vonalán a vitrinek belső oldalán már már megint / még mindig lepereg a fólia. A képek a...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás, a vonalon egyre rosszabb állapotban vannak a vitrinek. Szeretnék érdeklődni, hogy hogy áll ez az ügy?
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem tudom hova tenni ezt a választ... Ha időben megérkezett volna, nyilván nem adok be közérdekű adatigénylést.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0010984-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00084488

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete most sem tud mást válaszolni,
    ...
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Kimittud alapján megoldásra vár
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2021.07.21. Nem érkezett válasz és változás sincs. ----- Tisztelt BKK! Az 1-es villamos vonalán a vitrinek belső oldalán már már megint / még mindig lepereg a fólia. A képek a Bécsi út / Vörösvári út és a Göncz Árpád városközpont M megállókban készültek, de máshol is hasonló a helyzet. Kérem, sz...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Június 9-e óta várom a választ. Ha rövidesen nem érkezik meg, közérdekű adatigénylést fogok beadni.
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Az 1-es villamos vonalán a vitrinek belső oldalán már már megint / még mindig lepereg a fólia. A képek a Bécsi út / Vörösvári út és a Göncz Árpád városközpont M megállókban készültek, de máshol is hasonló a helyzet. Kérem, szíveskedjenek ezt a problémát véglegesen megoldani! Munkájukat köszön...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    AA-HY-808

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bálint György utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Cserére érett

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére