Megoldott

Koszos büdös villamos megálló

A X. kerületi Kőbánya-alsó villamos megálló állapota régóta katasztrofális állapotban van. A megálló csomópontnál van, igazi takarítás fertőtlenítés ráférne már, itt olyan soha nem történt még. A kihelyezett ülések mocskosak, arra leülni egy jóérzésű embernek nem lehet. Itt áll meg a 28,62,3 villamos, illetve a 28A, 62A is. Kérem szépen önöket, intézkedjenek az ügyben. Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Kőbánya alsó vasútállomás

Hozzászólások

  • Gipsz Jacob hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm hogy végre lett foganatja, bízom benne hogy legalább egy darabig ilyen tiszta maradt. De a lényeg sokkal jobb így látni,, köszönöm a járókelő. hu-nak.
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008489-004/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00082907

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük ismételt megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gipsz Jacob hozzászólt a bejelentéshez.

    Teljesen felesleges volt a bejelentésem, a legapróbb szikrája nem látszik, hogy itt változás történt volna. Inkább még koszosabb a hely. Köszönöm hogy legalább továbbitottátok.
  • Gipsz Jacob visszajelzésére vár.

  • Gipsz Jacob hozzászólt a bejelentéshez.

    Előrelépés nulla, semmi sem történt, napi szinten elmegyek mellette, akkor is ha nem utazok. Engem nem érdekel kinek a feladata lenne. De 1.) csinálja meg, 2.) valaki ki is mehetne oda akinek a dolga...
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008489-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00082907

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Biciklin Tekerek hozzászólt a bejelentéshez.

    Rendszeresen járok arra.
    SOHA nem láttam egyetlen villamost se szemetelni, csikket eldobálni, odahányni....
  • Gipsz Jacob hozzászólt a bejelentéshez.

    Így jobban átérezhető a probléma 1 kép nem adja a feelinget, hozzá.
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    5 képet is feltölthetsz egy bejelentéshez :)
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gipsz Jacob bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére