Megoldatlan

Összegányolt hangosító oszlopok

Anonim Járókelő

Járókelő kérése:
Tisztelt BKK! 2021. júniusi levelük szerint kérem az üzemeltető felé szíves intézkedésüket.

----------------------------------
FRISSÍTÉS: 2022.03.23.
BKK válasza:
"A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy az észrevételben szereplő oszlopokat nem a BKK üzemelteti, így a tisztításuk/karbantartásuk sem feladata. A BKV-val zajlanak az egyeztetések annak érdekében, hogy a villamosmegálló egyéb berendezési tárgyaihoz hasonlóan ezeket az oszlopokat is ők üzemeltessék."
--------------------------------------
FRISSÍTÉS 2022.02.18.

Bejelentő hozzászólása:
"Nincs változás."
-------------------------
FRISSÍTÉS: 2021.06.21
BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy munkatársaik helyszíni bejáráson ellenőrizték a jelzett peronhangosító oszlopokat. A mielőbbi megoldás érdekében azonnal jelezték az üzemeltetőnek az oszlopok állapotát, kérve azok takarítását.

Köszönjük az észrevételt, az oszlopok tisztításáig türelmet és megértést kérünk."
---

A Jeszenák János utcai megállóban összegányolták a hangosító oszlopokat.
Kérnénk helyrehozni.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Jeszenák János utca

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított egy éven belül nem oldódott meg a probléma.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Az 1-3-as villamos vonalát 9 éve újították fel. Ennyi idő alatt nem sikerült az ilyen elemi kérdéseket rendezni?
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ki az üzemeltető?

    2021-ben még tudta a békáká, hogy ki az. Fel is kérték, hogy takarítsa.

    Vajon kifizették érte a díjakat?

    Beszélni a békáká futár beszél az oszlopból, így igen fura a másra mutogatás.
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007669-008/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00082245

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy az észrev
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.02.18. Bejelentő hozzászólása: "Nincs változás." ------------------------- FRISSÍTÉS: 2021.06.21 BKK válasza: "Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy munkatársaik helyszíni bejáráson ellenőrizték a jelzett peronhangosító oszlopokat. A mielőbbi megoldás érdekében azon...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.02.18. Bejelentő hozzászólása: "Nincs változás." --- A Jeszenák János utcai megállóban összegányolták a hangosító oszlopokat. Kérnénk helyrehozni."-ról "FRISSÍTÉS 2022.02.18. Bejelentő hozzászólása: "Nincs változás." ------------------------- FRISSÍTÉS: 2021.06.21 BKK válasza: "Köszönjük m...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007669-006/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00082245

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy az észrev
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "A Jeszenák János utcai megállóban összegányolták a hangosító oszlopokat. Kérnénk helyrehozni."-ról "FRISSÍTÉS 2022.02.18. Bejelentő hozzászólása: "Nincs változás." --- A Jeszenák János utcai megállóban összegányolták a hangosító oszlopokat. Kérnénk helyrehozni."-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007669-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00082245

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy munkatársaik helyszíni bejárás
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Utastájékoztatás fejlesztése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zugló vasútállomás (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Futár kijelzője hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja / Czobor utca (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szugló utca / Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére