Megoldatlan

Celluxozott menetrendek a metróban

Tisztelt BKK!

Én őszintén nem értem, hogy egy utastájékoztatásban ennyire jártas cégnek miért okoz ekkora, megoldhatatlan problémát a metróvonalak menetrendjének kulturált, igényes közzététele. Akármerre jár az ember, gyakorlatilag nincs olyan metróállomás a városban, ahol ne lennének celluxozott A4-es papírok a falra ragasztva. Ezt a "megoldást" így 2021-ben nem lehetne már elfelejteni, mondjuk úgy örökre?

Az M3-as metróvonalon még külön vitrineket is csináltak ezeknek az információknak, de ahelyett, hogy ezeket rendeltetésszerűen használnák, egyszerűen rácelluxozzák az üvegre a megváltozott menetrendeket. Az egyik kép a Göncz Árpád városközpontnál készült (ahol 3 lapot ragasztottak már egymásra), a másik a Pöttyös utcánál, tehát valószínűleg az egész vonalon ez a helyzet.

Szerintem ez a gyakorlat esztétikailag finoman szólva kifogásolható és kicsit érthetetlen is, de várom szíves válaszukat a témában, hátha én látom rosszul a helyzetet.

Kérem, keressenek valami megoldást arra, hogy az utasoknak ne kelljen celluxozott A4-es papírokkal kitapétázott metróállomásokon közlekedniük, pláne ne a tájékoztató vitrineket tapétázzák le kívülről.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Göncz Árpád városközpont

Hozzászólások

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Györgyi! És te EZT olvastad? "Ezért - az információ mielőbbi célba juttatása érdekében - a Megrendelő celluxozott formában kéri a metróállomások bejárataihoz a kihelyezést". https://jarokelo.hu...
  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    KedvesKende! EZT olvastad? "A BKK Zrt. szakterülete, azt válaszolta, hogy a metróállomások tájékoztatóinak celluxos kihelyezéseit a napokban javítja a BKV Zrt. Rövid távú megoldásként céljuk műanyag...
  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    "A celluxszal kiragasztott menetrend az előírásoknak megfelel, ráadásul minden egyéb megoldásnál gyorsabb mód arra, hogy az utasokat gyakran a naponta változó időpontokról / helyszínekről tájékoztassá...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0006995-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00081697

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az ál
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére