Megoldatlan

Eltűnt jegyautomaták

FRISSÍTÉS 2021.09.04.:

Az automatákat többé-kevésbé visszatelepítették, de csak egy oldalra pl. Aquincumon is csak az Esztergom irányú peronra. Kérem, hogy legalább tájékoztatást adjanak arról hogy mikor lesz mindenhol visszarakva. Köszönöm.

-----

FRISSÍTÉS 2021.04.15.:

A MÁV válasza:
"A esztergomi (2-es) vonal elbontott nyomógombos jegykiadó automaták helyettesítése folyamatban van, zajlanak a kivitelezési (villamos, távközlési és egyéb) munkálatok a mihamarabbi pótlás érdekében.

Az utasok hamarosan egy mind szoftveresen, mind hardveresen is újabb, modernebb, érintőképernyős automatán válthatják meg a menetjegyeiket, bérleteiket.

A telepítések 7 helyszínen fognak történni, köztük az aquincumi megállóhely is kap újabb típusú JKA-t."

-----

Tisztelt Máv!
A 2-es, esztergomi vonalon több helyen (én Aquincumon és Angyalföldön láttam, de máshol is valószínűleg) eltűntek a jegyautomaták. Az elején csak le voltak zárva, körbetekerve fehér-piros szalaggal, aztán el is bontották őket. Ennek már legalább 1 hónapja, a helyüket nem tették rendbe. Ebből jóhiszeműen arra következtetek, hogy esetleg csak modernebbre cserélik őket. Szeretnék tájékozódni, hogy ezt mikor fogják megtenni, meddig kell még nélkülözni őket?
Munkájukat nagyon megköszönöm

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Kámfor u. 18

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi újabb megkeresést, amellyel kapcsolatosan tájékoztatjuk, hogy a Budapest - Esztergom vasútvonalra is a legújabb automatáink kerülnek majd.
    Ezek az automaták jele
    ...
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük újabb bejelentését, amellyel kapcsolatosan további szíves türelmét kérjük az automaták telepítésének befejezéséig.

    Üdvözlettel:

    Péter Csaba
    ügyfélszolgálati szakelőadó
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Máv! A 2-es, esztergomi vonalon több helyen (én Aquincumon és Angyalföldön láttam, de máshol is valószínűleg) eltűntek a jegyautomaták. Az elején csak le voltak zárva, körbetekerve fehér-piros szalaggal, aztán el is bontották őket. Ennek már legalább 1 hónapja, a helyüket nem tették rendbe. Ebből ...

  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Az automatákat többé-kevésbé visszatelepítették, de csak egy oldalra pl. Aquincumon is csak az Esztergom irányú peronra. Kérem, hogy legalább tájékoztatást adjanak arról hogy mikor lesz mindenhol viss...
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Az alábbiakban továbbítjuk az illetékes munkatársunktól kapott állásfoglalást:

    „A esztergomi (2-es) vonal elbontott nyomógombos jegykiadó automaták helyettesítése folyamatban van,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi érdeklődést, amelyet továbbítottunk az Értékesítési Felügyelet részére, állásfoglalás céljából, amelynek megérkezéséig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlettel:

    Pét
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére