Békásmegyer H aluljáró térképei (2. felvonás)
FRISSÍTÉS 2022.01.11.
Az augusztus 15-ei újraküldés óta várom a BKK válaszát. Ha nem érkezik meg hamarosan, közérdekű adatigénylésben fogom kikérni.
-----
FRISSÍTÉS 2021.11.05.:
A Buapest Közút válasza:
"Tájékoztatjuk, hogy az utastájékoztató táblák tervezése, azaz hogy milyen tábla hol legyen, az mit tartalmazzon, vagy hogy hol ne legyen, a BKK Zrt. határozza meg.
Társaságunk az általuk készített diszpozíció alapján gyártja le és helyezi ki a táblákat.
Amennyiben észrevétele van a táblák tartalmával vagy helyével kapcsolatban, kérjük forduljon a BKK Zrt-hez."
-----
FRISSÍTÉS 2021.08.15.:
Nincsen változás.
-----
FRISSÍTÉS 2021.04.16.:
A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete elnézését kéri, a jelzett probléma teljesen megalapozott.
A grafikákat módosítják, a táblák hamarosan elkészülnek, és a megfelelő helyekre helyezik ki őket az aluljáróban."
-----
Tisztelt BKK!
2019. július 14-én jelentettem be először, hogy Békásmegyer hévállomás aluljárójában teljesen rosszul lettek legyártva és kihelyezve a térképek és a tájékoztatók ( https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/48892/bekasmegyer-h-aluljaro-terkepei ). Ezt a problémát azóta sem sikerült orvosolni. Nem tudom, melyik a szomorúbb: hogy teljesen tévesen gyártanak le és helyeznek ki tájékoztatókat, vagy hogy közel 2 év sem elég arra, hogy a hibát javítsák.
Így tehát most ismét próbálkozom.
"Békásmegyer hévállomás aluljárójában a térképek hibásak. Egyrészt a kék táblákon a jobbra és a balra nyilak egymással szembe mutatnak ahelyett, hogy egymástól távolodó irányba állnának. Ennél nagyobb gond, hogy a térkép nem arra a falra került, ahová az "Ön itt áll" piktogram jelzi, hanem az azzal szemköztesre. Emiatt pont tükrözve mutatja a helyszíneket: a Madzsar József utca a térképet nézve valójában jobbra, a Csobánka tér pedig balra található. A helyzetet nem oldja meg az sem, ha egyszerűen az eredeti tervek szerinti falra helyezik a térképet, mivel akkor a kék táblákon lévő nyilak mutatnak majd rossz irányba.
Kérem, a tájékoztatók újratervezésével, javításával szíveskedjenek megoldani a helyzetet."
Önök egy évnyi levelezés után tavaly júniusban ezt válaszolták:
"Ügyszám: 0038/0024188-009/2019
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00048892
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy foglalkoznak a jelzett problémával. Az egyeztetések olyan sokáig tartottak, hogy azóta a vonalhálózati térkép is elavult, ezért újat készíttettek, amelyet rövid időn belül átadnak a Budapest Közút részére. Ezután az ő feladatuk a javított grafikák cseréje."
Legutóbbi válaszuk óta eltelt 7 hónap. Ez elég sok idő. Hogy Önöket idézzem: "Az egyeztetések olyan sokáig tartottak, hogy azóta a vonalhálózati térkép is elavult". Igen, már az is elavult, amit még ki sem helyeztek.
Kérem, szíveskedjenek végre megoldani ezt a helyzetet, lehetőleg mielőtt a jelenlegi vonalhálózat ismételten megváltozna.
Munkájukat köszönöm!
Tisztelettel:
Fónai Kende
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00080628
Tisztelt Ügyfelünk!
A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy az aktuális grafikát már...
Köszönjük bejelentését.
Tájékoztatjuk, hogy az utastájékoztató táblák tervezése, azaz hogy milyen tábla hol legyen, az mit tartalmazzon, vagy hogy hol ne legyen, a BKK Zrt. határoz...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00080628
Tisztelt Ügyfelünk!
Kedves Fónai Kende!
Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete elnézését kéri, a jelzett probl...