Megoldásra vár

Menetrendek igénytelen kihelyezése

Frissítés 2021.04.25.:
Bocsánat, de én azt kértem, hogy szíveskedjenek valami kulturált, európai fővároshoz méltó megoldást kitalálni a metrók menetrendjének közzétételére. Az, hogy az elázott, celluxozott, lógó A4-eseket másik celluxozott A4-esekre cserélik, amik pár hét múlva ugyanúgy eláznak és lógnak (ahogy az már meg is történt), az szerintem nem kulturált, európai fővároshoz méltó megoldás.

Továbbra is szeretném kérni a probléma valódi megoldását.

-----

Tisztelt BKK!

Kérem, szíveskedjenek valami kulturált, európai fővároshoz méltó megoldást kitalálni a metrók menetrendjének közzétételére, mert a jelenlegi nem az.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér

Hozzászólások

  • Járókelő Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    AMÚGY néha élvezet az ittlévő kommenteket olvasni :DD
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    AZÉRT, Györgyi, mert a május 14-én pénteken dolgozó ügykezelő önkéntesek valamiért elfelejtették átállítani.
  • Garami Mária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    MIÉRT vár még válaszra, Kende, amikor ott van: 2021. május 14. 10:35
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003696-005/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00079228

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete, azt válaszolta, hogy a metróállomások tájékoztatói
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Kérem, szíveskedjenek valami kulturált, európai fővároshoz méltó megoldást kitalálni a metrók menetrendjének közzétételére, mert a jelenlegi nem az. Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fónai Kende"-ról "Frissítés 2021.04.25.: Bocsánat, de én azt kértem, hogy szíveskedjenek valami kulturált, európai fővároshoz méltó megoldást kitalálni a metrók menetrendjének közzétételére. Az, hogy az elázott, celluxozott, lógó A4-eseket másik celluxozott A4-esekre cserélik, amik pár hét múlva ugyanúgy eláznak és lógnak (ahogy az már meg is történt), az szerintem nem kulturált, európai fővároshoz méltó megoldás. Továbbra is szeretném kérni a probléma valódi megoldását. ----- Tisztelt BKK! Kérem, szíveskedjenek valami kulturált, európai fővároshoz méltó megoldást kitalálni a metrók menetrendjének közzétételére, mert a jelenlegi nem az. Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fónai Kende"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Bocsánat, de én azt kértem, hogy szíveskedjenek valami kulturált, európai fővároshoz méltó megoldást kitalálni a metrók menetrendjének közzétételére. Az, hogy az elázott, celluxozott, lógó A4-eseket m...
  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003696-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00079228

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Szuper, köszönöm a jelzést, járok arra a napokban és megnézem. :)
  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    @Kende, az tuti, hogy 18-án reggel korán már nem ezek voltak kint. Ketten bizti láttuk, összesen hat szemmel!
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére