Megoldatlan

Elhanyagolt takarítás

FRISSÍTÉS 2021. 08. 09.

Továbbra is rendszeresen kimarad a teljes felület takarítása.

----------------------

FRISSÍTÉS 2021. 03. 22.

Budapesti Közlekedési Központ válasza:

Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a metróállomások területét minden nap takarítják. A munkavégzést munkatársaik minden üzemkezdet előtt ellenőrzik és szükség esetén a rendkívüli szennyeződések eltávolítását üzemidőben is elvégzik. Az ön által kifogásolt terület a napi takarításba nem tartozik bele, de a legközelebbi nagytakarításkor ezt a területet is gondosan letakarítják.

----------------------

Sajnos az átadása óta rendszeres, hogy nem vagy csak részlegesen takarítják a 4-es metró állomásait. A Kálvin téri bejáratnál a mozaikkal borított rész szemmel láthatóan csak egy darabig van takarítva. Ezt nem ellenőrzi senki? A takarítók így adják át a takarított állomásokat?

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított egy éven belül nem oldódott meg a probléma.
  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    mikor tervezik bevezetni az új takarítási eljárást? Ugyanaz a mocsok ugyanazokon a területeken még mindig ott van.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003609-004/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00079066

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában illetéke
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Sajnos az átadása óta rendszeres, hogy nem vagy csak részlegesen takarítják a 4-es metró állomásait. A Kálvin téri bejáratnál a mozaikkal borított rész szemmel láthatóan csak egy darabig van takarítva. Ezt nem ellenőrzi senki? A takarítók így adják át a takarított állomásokat?"-ról "FRISSÍTÉS 2021. 08. 09. Tová...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is rendszeresen kimarad a teljes felület takarítása.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Attila, nincs ilyen publikus felület. Itt, vagy a BKK elérehetőségein lehet jelezni a problémát.
    Üdvözlettel a Járókelő csapat nevében:
    Garami Marika
  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Az ütemezett takarítás időpontjait hol lehet megtekinteni online? Csak azért, ha esetleg valahol rendkívüli eset, koszolódás történik, akkor ennek megfelelően tudjuk jelezni?
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003609-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00079066

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére