Megoldatlan

BKV jegyautomata/ papírpénz elfogadása

Az Astoria metrómegállóban az aluljáróban az egyik automata (ha a metróbejárat irányában állunk, akkor a bal oldalon levő) tegnap este nem fogadott el papírpénzt.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, V. kerület

Hozzászólások

  • Tóth János hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK! Önök szerint a hibákra milyen arányban érkezik bejelentés? Elárulom, hogy 1%, ha lehet. 99% már beletörődött, hogy nem működnek a dolgok. Természetesen nem tudok megadni pontos időpontot...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Kérjük, legyen szíves megadni a vásárlás pontos időpontját (nap, óra, perc), mert ezek hiányában a hibajegyet nem tudjuk felvenni. Ez ahhoz szükséges, hogy a T-Systems Magyarorszá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tóth János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Nem működő klíma

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére