Hol lehet venni a jegyet?
FRISSÍTÉS 2021.02.09.:
"Nem erre válaszoltak, amit írtam: "Ez részben kikerülhető lenne, ha a metró megállóknál - fent - ki lenne jelölve, hogy melyik oldalon lehet vásárolni a jegyet (feltéve, hogy nem lehet egyszerűen mind a két oldalon üzemelni jegyautomatákat, ami teljesen megoldaná a problémát)." Kijelölés, hogy hol van az automata egy megoldás lenne - erre a javaslatra nem reagáltak."
-----
FRISSÍTÉS 2021.02.08.:
A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy mindegyik megállóba és metróállomásra nem tudnak automatát elhelyezni. Ennek akadálya a beruházási költségen kívül a telepítésükhöz szükséges infrastruktúra hiánya.
A jegyvásárlási lehetőségekről a bkk.hu/pontkereso honlapon, illetve a BKK FUTÁR alkalmazásban tájékozódhat. Mivel a Pontkereső honlapon naprakészen szerepelnek a jegyvásárlási lehetőségek, lehetőleg annak alapján tervezze meg jegyvásárlását.
A váratlan helyzetekre vásároljon 10 darabos gyűjtőjegyet.
A különböző típusú havi- és félhavi bérletek, a napijegy típusú jegyek, illetve bérlet típusú díjtermékek mobilapplikációban is megvásárolhatók. Az ezzel kapcsolatos legfrissebb tudnivalókról, a https://bkk.hu/mobiljegy/ weboldalon tájékozódhat."
-----
Indulok Belvárosból földalattival Zugló felé. Szükségem van jegyre. Lemegyek az Opera megállónál és csak lent látom, hogy a jegyautomata túloldalon van. Vissza felfelé, az Andrássyn át (lámpa), oda lefelé, jegyvásárlás, felfelé, az Andrássyn át (újra lámpa), aztán lefelé. Közben elment legalább egy metró.
Ugyanaz a probléma létezik más kisföldalatti megállóin is.
Ez részben kikerülhető lenne, ha a metró megállóknál - fent - ki lenne jelölve, hogy melyik oldalon lehet vásárolni a jegyet (feltéve, hogy nem lehet egyszerűen mind a két oldalon üzemelni jegyautomatákat, ami teljesen megoldaná a problémát).
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00076884
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük ismételt megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete elnézést kér, amiért kérdésére nem teljesen...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00076884
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy mindegyik megállóba és metróál...