Megoldatlan

Hol lehet venni a jegyet?

FRISSÍTÉS 2021.02.09.:

"Nem erre válaszoltak, amit írtam: "Ez részben kikerülhető lenne, ha a metró megállóknál - fent - ki lenne jelölve, hogy melyik oldalon lehet vásárolni a jegyet (feltéve, hogy nem lehet egyszerűen mind a két oldalon üzemelni jegyautomatákat, ami teljesen megoldaná a problémát)." Kijelölés, hogy hol van az automata egy megoldás lenne - erre a javaslatra nem reagáltak."

-----

FRISSÍTÉS 2021.02.08.:

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy mindegyik megállóba és metróállomásra nem tudnak automatát elhelyezni. Ennek akadálya a beruházási költségen kívül a telepítésükhöz szükséges infrastruktúra hiánya.
A jegyvásárlási lehetőségekről a bkk.hu/pontkereso honlapon, illetve a BKK FUTÁR alkalmazásban tájékozódhat. Mivel a Pontkereső honlapon naprakészen szerepelnek a jegyvásárlási lehetőségek, lehetőleg annak alapján tervezze meg jegyvásárlását.
A váratlan helyzetekre vásároljon 10 darabos gyűjtőjegyet.
A különböző típusú havi- és félhavi bérletek, a napijegy típusú jegyek, illetve bérlet típusú díjtermékek mobilapplikációban is megvásárolhatók. Az ezzel kapcsolatos legfrissebb tudnivalókról, a https://bkk.hu/mobiljegy/ weboldalon tájékozódhat."

-----

Indulok Belvárosból földalattival Zugló felé. Szükségem van jegyre. Lemegyek az Opera megállónál és csak lent látom, hogy a jegyautomata túloldalon van. Vissza felfelé, az Andrássyn át (lámpa), oda lefelé, jegyvásárlás, felfelé, az Andrássyn át (újra lámpa), aztán lefelé. Közben elment legalább egy metró.

Ugyanaz a probléma létezik más kisföldalatti megállóin is.

Ez részben kikerülhető lenne, ha a metró megállóknál - fent - ki lenne jelölve, hogy melyik oldalon lehet vásárolni a jegyet (feltéve, hogy nem lehet egyszerűen mind a két oldalon üzemelni jegyautomatákat, ami teljesen megoldaná a problémát).

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Andrássy út 22

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/000911-006/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00076884

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük ismételt megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete elnézést kér, amiért kérdésére nem teljesen
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Indulok Belvárosból földalattival Zugló felé. Szükségem van jegyre. Lemegyek az Opera megállónál és csak lent látom, hogy a jegyautomata túloldalon van. Vissza felfelé, az Andrássyn át (lámpa), oda lefelé, jegyvásárlás, felfelé, az Andrássyn át (újra lámpa), aztán lefelé. Közben elment legalább egy met...

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés nevét "hol lehet venni a jegyet?"-ról "Hol lehet venni a jegyet?"-ra.

  • Celichowski Jerzy hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem erre válaszoltak, amit írtam: "Ez részben kikerülhető lenne, ha a metró megállóknál - fent - ki lenne jelölve, hogy melyik oldalon lehet vásárolni a jegyet (feltéve, hogy nem lehet egyszerűen mind...
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    A váratlan helyzetekre vásároljon 10 darabos gyűjtőjegyet.
  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    BKK válasza alapján
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000911-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00076884

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy mindegyik megállóba és metróál
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Celichowski Jerzy bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére