Megoldott

Idegesítően gyakori, hosszú, járványügyi tájékoztató szöveg

Tisztelt BKK!

Egy probléma azonnali megoldására szeretném felhívni a figyelmüket!

Hosszú hónapok óta gyakorlatilag nem lehet felszállni egyetlen járműre sem,
akármikor, akárhol!!!!
hogy ne találkozzon naponta SOKSZOR a maszkviselés figyelmeztető, bemondott gépi szövegére!

Tegnap este pl. a metrón 3x kellett végighallgatnom a hosszú, vontatott bemondott szöveget 10 percen belül!!!!
az Astoria és Örs vezér tere közti 6 metrómegálló alatt!!!!!
Először mikor lementem a metróhoz az Astorián a mozgólépcsőn állva.
Másodszor a Keletinél mikor megállt a metró az állomáson és kinyitotta az ajtót.
Harmadszor mikor kiszálltam az Örs vezér terén a metróból!
Ez kicsit nem sok........?????

A maszkviselés már hosszú hónapok óta beépült az életünkbe.....
A metrón 95% százalék felett viselik az utasok rendeltetésszerűen (JÓL!!!) a maszkot!
Ezt direkt naponta figyelem...ezek tények!

Így a hosszú figyelmeztető szöveg gyakori szajkózása frusztráló és erőltetett,
mivel kitérni előle nem lehet....
és az utas kénytelen minden esetben végighallgatni!

Ezért már-már az audiális zaklatás kategóriáját is érinti,
mert a sűrűségével sérti a nyugodt utazási feltéteteket!!!!

Kérem vizsgálják ki az ügyet,
és cseréljék le egy rövidebb változatra
(ami pl. a villamosokon, buszokon is hallható kellemes női hangon)
vagy jóval kevesebbszer mondassák be!

Esetleg plakátokkal helyettesítsék a bemondott szöveget,
amit a hazánkban tartózkodó külföldiek is jobban megértenek!

Köszönöm a megértésüket amit a nyugodtabb utazási feltételekért tesznek!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Örs vezér tere M+H

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000596-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00076624

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy a maszkviseléssel kapcsolatos
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés nevét "Idegesítően gyakori, hosszú, járványügyi tájékoztató szöveg a metróállomásokon és járműveken!!!"-ról "Idegesítően gyakori, hosszú, járványügyi tájékoztató szöveg"-ra.

  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Rendben...de idáig sem tizteltek meg a válaszadással!
    Az utasok türelme pedig fogy!!!
    Köszönöm!
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Mivel az illetékesnek 30 napos határideje van a válaszadásra, és a bejelentéseket kevesebb mint 30 napja küldtük el, jelenleg nem áll módunkban az ügyet újra elküldeni. Ha az illetékes nem vála...
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves BKK!
    Meddig kínozzák még a maszkot jól viselő utazóközönséget a súlykoló, gyakori tájékoztató szöveggel a metróállomásokon?
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • A Rendezett Budapestért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére