Megoldott

Kell az aktualizálás?

Frissítés 2021.04.25.
Még mindig régi térképek vannak kint az egész vonalon. Az új forgalmi rendet lassan 6 hónapja nem sikerül lekövetni.

-----

Frissítés 2021.02.28.
A válasz óta több mint 1 hónap telt el, de még mindig a régi térképek vannak kint az 1-es villamos egész vonalán. A forgalmi rend több hónappal ezelőtt változott meg, nagyon kellemetlen, hogy azóta nem sikerült eljutni idáig.

-----

Tisztelt BKK! A városszerte minden nagyobb megállóban kifüggesztett tömegközlekedési térképeket nem frissítették a legújabb közlekedési rend szerint. A 3-as metrót még a déli szakaszon jelzi pótlóbusszal, valamint nem szerepel az S76-os vonat és Újpalota vasúti megállóhely. Javasolnám, hogy a frissített verzión ne szerepeljen a 3-as metró középső szakaszának pótlása, mivel általában az utasok nem az ehhez hasonló térképekről tájékozódnak az aktuális lezárásoktól. Ezeknek inkább csak általános infókkal kéne szolgálniuk. Ha viszont ragaszkodnak a pótlások feltüntetéséhez, akkor nem szabadna előfordulnia, hogy nem aktuális lezárások szerepeljenek rajtuk. Kérem, a döntés előtt mérlegeljék, hogy megéri-e anyagi és környezeti szempontól minden pótlásnál rengeteg új térképet nyomtatni. Munkájukat nagyon megköszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Zugló vasútállomás

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    El sem hiszem, de végül 8 hónap után cserélték a térképeket a vonalon
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000357-007/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00076514

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy a nyomdai kapacitás és a terve
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2021.02.28. A válasz óta több mint 1 hónap telt el, de még mindig a régi térképek vannak kint az 1-es villamos egész vonalán. A forgalmi rend több hónappal ezelőtt változott meg, nagyon kellemetlen, hogy azóta nem sikerült eljutni idáig. ----- Tisztelt BKK! A városszerte minden nagyobb megállóban kifüggeszte...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Még mindig régi térképek vannak kint az egész vonalon. Az új forgalmi rendet lassan 6 hónapja nem sikerül lekövetni.
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000357-004/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00076514

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. szakterülete köszöni megalapozott észrevételét. Munkatársaik a még meglévő készletből fo
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! A városszerte minden nagyobb megállóban kifüggesztett tömegközlekedési térképeket nem frissítették a legújabb közlekedési rend szerint. A 3-as metrót még a déli szakaszon jelzi pótlóbusszal, valamint nem szerepel az S76-os vonat és Újpalota vasúti megállóhely. Javasolnám, hogy a frissített verzión ne s...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A válasz óta több mint 1 hónap telt el, de még mindig a régi térképek vannak kint az 1-es villamos egész vonalán. A forgalmi rend több hónappal ezelőtt változott meg, nagyon kellemetlen, hogy azóta ne...
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000357-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00076514

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy a tájékoztatókat folyamatosan...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére