Megoldatlan

118-as és 218-as buszok hangolása

FRISSÍTÉS 2021.05.23.
Tisztelt BKK! Szeretnék érdeklődni, hogy megvizsgálták-e a 118-as busz indulási időpontjainak módosítását? Előző levelükben ezt írták: "Mivel ez a járat szolgálja ki a számos dolgozót foglalkoztató kaszásdűlői üzemeket és irodaházakat, módosítása a busszal utazók megszokott érkezési és indulási idejének szükségszerű megváltoztatásával járna." Én akárhányszor utaztam ezen a buszon, sosem láttam tömegesen az üzemekbe/irodaházakba igyekvő munkásokat. Ha ez mégis így van, akkor a műszakváltáshoz igazodó indulásokat hagyják érintetlenül, de a többit meg lehet változtatni. Illetve ez az érv nem igazán állja meg a helyét hétvégén, amikor nem működnek az üzemek/irodaházak, mégis ugyanilyen rosszak az indulási időpontok. Továbbra is szeretném kérni, hogy a 118-as busz Szentlélek téri indulási időpontjait hangolják össze a 218-assal. Köszönöm!

-----

FRISSÍTÉS: 2021.01.20.
Tisztelt BKK! Köszönöm szépen válaszukat, és hogy megvizsgálták a bejelentést! Örülök, hogy nem zárkóznak el az ITM-mel való egyeztetéstől. Szeretném kérni, hogy szíveskedjenek kezdeményezni is ezt az egyeztetést, hiszen Önök munkájukból adódóan ezt könnyebben meg tudják tenni, mint az utasok. (Egyébként is, nagy valószínűséggel a látszólag semmihez sem hangolt 118-as busz indulásait kellene módosítani, ami pedig a BKK kompetenciája.) Segítségüket köszönöm!

-----

FRISSÍTÉS: 2021.01.18.
BKK válasza:
"Mivel a 218-ast az ITM megrendelése alapján a Volánbusz Zrt. üzemelteti, ezért az összehangolás lehetőségének megvizsgálása további egyeztetéseket igényel, amely elől a BKK nem zárkózik el."

-----

Tisztelt BKK!

Az M3-as metró felújítása miatt a H5-ös hév szerepe felértékelődött az óbudai utasok körében, Önök is ezt ajánlják alternatív eljutási lehetőségként. A Szentlélek tér hévállomástól a Testvérhegy környéke (Óbudai temető megálló) átszállás nélkül a 118-as és 218-as járatokkal érhető el, a Szentlélek tér - Óbudai temető út az eltérő útvonal ellenére menetrend szerinti időben kb. ugyanannyi.

Ezek a járatok viszont a Szentlélek téri végállomásukról egymáshoz képest 2-3 perc különbséggel indulnak, a 30 perces követést figyelembe véve mondhatni egyszerre. Így ha valaki csúcsidőn kívül vagy hétvégén a H5-ös hévről átszállva szeretne a Testvérhegyre hazautazni, akkor simán előfordulhat, hogy 27 percet kell várnia a buszra. Ha a járatok egymáshoz viszonyított indulását módosítanák, akkor a jelenlegi kb. félórás ütem helyett egy negyedórás ütem jöhetne létre, ami nagyban megkönnyítené a Testvérhegyre utazók hazajutását és az óbudai temetőbe látogatók eljutását is.

Úgy vélem, a megvalósításnak akadálya nincsen. A 218-as talán hangolva van más helyközi járathoz, esetleg az esztergomi vasúthoz, de kétlem, hogy a jobbára lakótelepek között közlekedő 118-asnál ilyesmi gond adódna, így a 118-as indulásai eltolhatók, lehetőség szerint figyelembe véve a Batthyány térről érkező H5-ös hévek időpontjait, hogy az átszállás lehetséges legyen.

Bízom benne, hogy Önök is egyetértenek a javaslatommal, és azt mihamarabb meg is tudják valósítani.

Válaszukat, intézkedésüket köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Szentlélek tér H

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030448-008/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00074707

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK illetékes szakterületének munkatársai köszönik ismételt megkeresését. Azt válaszolták, h
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.01.20. Tisztelt BKK! Köszönöm szépen válaszukat, és hogy megvizsgálták a bejelentést! Örülök, hogy nem zárkóznak el az ITM-mel való egyeztetéstől. Szeretném kérni, hogy szíveskedjenek kezdeményezni is ezt az egyeztetést, hiszen Önök munkájukból adódóan ezt könnyebben meg tudják tenni, mint az ut...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK! Szeretnék érdeklődni, hogy megvizsgálták-e a 118-as busz indulási időpontjainak módosítását? Előző levelükben ezt írták: "Mivel ez a járat szolgálja ki a számos dolgozót foglalkoztató ka...
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030448-005/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00074707

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük ismételt megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete egyeztetett a Volánbusz Zrt.-vel. Az ott e
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Volánbusz"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.01.18. BKK válasza: "Mivel a 218-ast az ITM megrendelése alapján a Volánbusz Zrt. üzemelteti, ezért az összehangolás lehetőségének megvizsgálása további egyeztetéseket igényel, amely elől a BKK nem zárkózik el." ----- Tisztelt BKK! Az M3-as metró felújítása miatt a H5-ös hév szerepe felértékelőd...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK! Köszönöm szépen válaszukat, és hogy megvizsgálták a bejelentést! Örülök, hogy nem zárkóznak el az ITM-mel való egyeztetéstől. Szeretném kérni, hogy szíveskedjenek kezdeményezni is ezt az...
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Az M3-as metró felújítása miatt a H5-ös hév szerepe felértékelődött az óbudai utasok körében, Önök is ezt ajánlják alternatív eljutási lehetőségként. A Szentlélek tér hévállomástól a Testvérhegy környéke (Óbudai temető megálló) átszállás nélkül a 118-as és 218-as járatokkal érhető el...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Volánbusz"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030448-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00074707

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. szakterülete köszöni javaslatát. Azt válaszolták, hogy a 118-as és a 218-as járat útvona
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó árnyék

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szentlélek tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Megálló tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Óbudai-sziget hajóállomás (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére