Megoldott

BKK automata - ajándék jegy

Ma reggel a III. kerületi Óbuda Rendelőintézet megállóban lévő BKK automatánál vásároltam bankkártyával 3000 Ft-ért egy 10 db-os gyűjtőjegyet. Azonban amikor elkezdte nyomtatni a jegyeket, feltűnt, hogy a képernyőn 1/11, 2/11, stb. jelent meg, és valóban, a végén 11 db jegy volt a kezemben.
Nem tudom, hogy egyedi-e a probléma, mindenesetre az adott automatát nem ártana átvizsgálni.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, III. kerület

Hozzászólások

  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Zárható, hiszen nem hiba, ahogyan a BKK is megírta.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (7346)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Bejelentését továbbítottuk jegy- és
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Mikor másodszorra lyukasztani akartam, pont az akadt a kezembe, valóban :) user error...
    Ettől függetlenül nem teljesen logikus a kijelző felirata, mert azt várhatja az ügyfél, hogy 11 db jegyet kap....
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Az egyik az csak borító, nem jegy. :)
  • Baksai-Szabó Kristóf bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Pihenő villamos elállja a gyalogátkelőt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    Lefóliázott infotábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fónai Kende
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bécsi út / Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére