Szerencsétlenkedés a törött plakáttartóval
FRISSÍTÉS 2020.12.16.:
A bejelentő hozzászólása:
"Most akkor nincs anyagi fedezet, vagy folyamatban van egy beszerzés? Mi ez a válasz?"
-----
A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete tud a jelzett problémáról: az adott CLP-keret lába megrogyott, gyakorlatilag újjá kell építeni. A végleges megoldást egy új keret jelenti, de arra nincs anyagi fedezetük.
Folyamatban van egy olyan beszerzés, amely az összes hasonló CLP-keret javítását lehetővé teszi. Ideiglenes megoldásként addig ismét fóliába tekerik."
-----
2018 augusztusa óta próbáljuk elérni, hogy az 1-es villamos Lehel utca / Róbert Károly körút megállójában megsérült plakáttartót javítsák meg. Most 2020. október vége van, több mint 2 év erre nem volt elég. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ez a munka ennyi időt vesz igénybe. A háttérben vagy az utasok teljes hülyének nézése, vagy valami óriási szerencsétlenkedés húzódik és nem tudom, melyik a rosszabb.
Kérem, válaszukban ne azt írják, hogy "a javítás folyamatban", vagy "a tervezettnél hosszabb időt vesz igénybe", vagy hogy "megértő türelmet" kérnek, hanem nevezzék meg a javítás határidejét.
Kérem, szíveskedjenek mihamarabb megjavítani a plakáttartót, addig pedig cseréljék benne a kb. másfél éve elavult vonalcsíkot.
Köszönettel:
Fónai Kende
2018. augusztus https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/34162/megrongalt-tajekoztato
2019. augusztus https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/51185/mikor-lesz-kesz
2019. október https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/53914/folia
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00073362
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy az 1-es és a 3-as villamos meg...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00073362
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete tud a jelzett problémáról: az adott CLP-keret...