Tócsák a frissen felújított Zugló vasútállomáson 2.0
Tisztelt Illetékes!
Tócsák a frissen felújított Zugló vasútállomáson - https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56389/tocsak-a-frissen-felujitott-zuglo-vasutallomason
Korábbi bejelentésem tárgya továbbra sem változott. Hiába állítja a „A MÁV Zrt. Pályaműködtetési vezérigazgató-helyettes szervezet Pályavasúti területi igazgatóság Budapest” hogy a garanciális javítás megtörtént, ez (1) nem igaz; (2) ha bármi is történt, azzal semmit nem javult a helyzet. Mivel az eredeti bejelentés lezárásakor világos volt, hogy olyan dologhoz ragaszkodnak, ami nem igaz, ezért akkor eső hiányában nem nyújtottam be további hozzászólást. Ha fárasztották volna magukat azzal, hogy kronológiai sorrendbe rakják a történéseket, akkor világosan látták volna, hogy az állítólagos garanciális javítás UTÁN készültek a fényképek, tehát NEM javult az állítólagos garanciális beavatkozás hatására semmi!
Most viszont itt az esős időszak. Esőben sikerült a héten újra arra járnom. Sajnos a kép nem elég éles, mert a vonatablakból így sikerült az esőben. Ennek ellenére tökéletesen látszik, hogy SEMMILYEN változás nem történt. Így az a véleményem, hogy aki kint volt a helyszínen és megállapította, hogy „Megállapításra került, hogy Zugló megállóhely peronjának jelenlegi állapota nem igényel beavatkozást.” az ugyanúgy szégyenlje magát, mint a megrendelő, a kivitelező, illetve a munkát átvevő műszaki ellenőr.
Érthetetlen, hogy gondolják, hogy nem élnek a garanciális jogorvoslat lehetőségével, amikor világosan látszik, hogy van mit orvosolni!!!
Javaslom, hogy aki felülvizsgálja a problémát, az legyen kedves esőben odafáradni és akkor érzékelni fogja, hogy mi a probléma. Ezen felül lehet azzal is próbálkozni, hogy a saját, az állomáson szolgálatot teljesítő kollégáiktól érdeklődnek a helyzetről, nyilván tudnak felvilágosítást adni. Értem én, hogy száraz időben kevéssé érzékelhető a probléma egy avatatlan szem számára, de egyrészt ezért vannak a fényképek, másrészt ahogy említettem sokat segít az eső.
Ha játékos kedvükben vannak, javaslom a következőt: vigyenek magukkal egy egyszerű gumilabdát. Dobálgassák le a kérdéses területen, érdekes dolgokat fognak látni, ugyanis a gravitáció a MÁV ügyfélszolgálattól függetlenül, a tudomány mai állása szerint működik. Normál esetben a labda legurulna a sínek közé (erre kellene lefolynia az esővíznek), de ne aggódjanak, ez nem fog bekövetkezni. Ezen játék után le lehet vonni a megfelelő következtetéskét!
Egy rendes műszaki ellenőr zsebében van egy marék üveggolyó, bemegy például egy frissen épített, burkolt nagy, egybefüggő területű üzlet eladótérbe, kiszórja a golyókat és a golyók mozgása alapján folyik tovább a munka átvétele, vagy az egész burkolat újraépítésére való felszólítás.
Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
Hozzászólások
Tisztelt Járókelő Egyesület!
Köszönjük a tárgyi újabb bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele c...
„Zugló megállóhelyen a peronburkolatot érintő hibát a Kivitelező garanciális javítás keretein belül várhatóan (az időjárás függvényében) 2020. december 13-ig elvégzi.” Ehhez sajno...
A MÁV Zrt. Pályaműködtetési vezérigazgató-helyettes szervezet Pályavasúti Területi Igazgatóság Budapest a JAROKELO-Budapest-00072894 sz. bejelentésben foglaltak kapcsán...
Türelmet kérek a visszaigazoláshoz. Egy esős napon kell arra járnom, hogy meg tudjam nézni, mi a helyzet, mi a pontos valóság. Jól hangzik, amit az illetékes írt, de ne feledjük, hogy...
Munkánk megkönnyítése érdekében, kérlek jelezz vissza, valóban megtörtént-e a javítás?
Köszönjük!
A MÁV Zrt. Pályaműködtetési vezérigazgató-helyettes szervezet Pályavasúti Területi Igazgatóság Budapest a JAROKELO-Budapest-00072894 sz. bejelentésben foglaltak kapcsán t...
Köszönjük az újabb tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, tájékoztatásul és állásfoglalás céljából.
Üdvözlettel:
Péter Csaba
ügyfélszol...