Megoldott

Félretájékoztató matricák

Hétvégén a 161-es buszon utaztam (PKN-615), amikor az egyik megállóban felszálló utas jegyet akart venni a sofőrtől. Aki közölte, hogy nem árulnak jegyet. Gondolom a járvány helyzet miatt. Ebben az esetben a sofőr fülke ajtaján lévő matrica nem helyes. Szíveskedjenek eltávolítani! És a további érintett buszokról is!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Aluljáró (Rézvirág utca)

Hozzászólások

  • Járókelő Zsófia lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Mehet megoldottra.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyelőre olyat láttam a 46-os buszon, hogy az értékesítést jelző matrica fekete szigetelő szalaggal volt áthúzva.
  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0025206-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00071980

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Ahogy láttam a VT-Arrivás buszokon “elegáns” kék szigetelőszalaggal vannak áthúzva :D
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére