Megoldatlan

Nem takarítják az automaták tetejét

Anonim Járókelő

A képek a Keleti pályaudvar Kerepesi úti oldalcsarnokában készültek, de bárhol másutt készülhettek volna, akár vidéken is. Az e-Ticket automata tetejét körülbelül a 2008-as üzembe helyezés óta nem tisztították, de az alig fél éves, új jegyautomata tetején is már vastagon áll a kosz és a guanó.
Mivel legalább két-három hetente történik karbantartás ezeknél a gépeknél, érdemes lenne beleépíteni legalább ebbe a folyamatba a takarítást is, de a felületek fertőtlenítése egyébként is elvárható lenne naponta legalább egyszer. Az eTicket automata teteje kb. 2 méter magasan van, tehát még azt sem lehet mondani, hogy nincs szem előtt...

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, VII. kerület

Hozzászólások

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (7124)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tévesen lett a BKK-nak küldve, a BK...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Megkereső!

    A 7124-es számú észrevétel kapcsán az alábbiakról informáljuk.

    Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a megkeresést a vasúti infrastruktúrát keze
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • O. Ida hozzászólt a bejelentéshez.

    elnézést, továbbítva a MÁV-nak, köszönöm
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Tévesen lett a BKK-nak küldve, a BKK-automaták általában nem néznek így ki.
    A képeken a MÁV-START Zrt. jegyautomatái láthatók.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére