Megoldatlan

Megdőlt bemondó

Frissítés 2021.06.21.
A probléma továbbra is fennáll.

------------------

Az Egressy téri villamos megállóban megdőlt a hangosbemondó oszlop. És még matricás is.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Egressy tér

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Krappancsák Hugó hozzászólt a bejelentéshez.

    Azért nem elfogadható a válasz, ugyanis az oszlopot egy személygépkocsi rongálta meg. Rendőrség is intézkedett!

    Annak a felelősségbiztosítása fedezi a javítást.
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023099-007/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070812

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK szakterületének munkatársai köszönik megkeresését. A problémát ismerik, ám a szűkös üzem
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Egressy téri villamos megállóban megdőlt a hangosbemondó oszlop. És még matricás is."-ról "Frissítés 2021.06.21. A probléma továbbra is fennáll. ------------------ Az Egressy téri villamos megállóban megdőlt a hangosbemondó oszlop. És még matricás is."-ra.

  • Krappancsák Hugó hozzászólt a bejelentéshez.

    Ferde.
    Az a furcsa, hogy a személyautóst tudják, hogy ki, mert rendőr is volt.
    Nem fizeti a biztosítója?
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Krappancsák Hugó hozzászólt a bejelentéshez.

    Ugyanolyan ferde.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023099-001/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070812

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy a FUTÁR rendszer t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Krappancsák Hugó hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyébként még görbe.
  • W Kriszta lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Akkor részemről mehet megoldottra.
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    @T. Adminok! Hogy matricás-e még, azt nem láttam, de már rég nincs megdőlve, az tuti!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Utastájékoztatás fejlesztése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zugló vasútállomás (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Futár kijelzője hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja / Czobor utca (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szugló utca / Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére