Megoldott

Hiányzó és kopott matrica

Frissítés 2021.03.01.
Nem történt változás

-----

Tisztelt BKV!

Kérem, szíveskedjenek a Deákon a Vörösmarty tér irányú M1 bejáratnál hiányzó padlómatricát kihelyezni, a kopottat pótolni.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér M

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Kende!
    Köszönjük a visszajelzést és a képet!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen sz...
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm! :)
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022595-003/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070592

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKV! Kérem, szíveskedjenek a Deákon a Vörösmarty tér irányú M1 bejáratnál hiányzó padlómatricát kihelyezni, a kopottat pótolni. Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fónai Kende"-ról "Frissítés 2021.03.01. Nem történt változás ----- Tisztelt BKV! Kérem, szíveskedjenek a Deákon a Vörösmarty tér irá...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem történt változás
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022595-001/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070592

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült kerítés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széchenyi rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    A villamospályát tartó födém rogyik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Belgrád rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére