Öv u. Erzsébet királyné új lámpák
Üdv,
Vélhetően Budapest Közút lesz az illetékes, kérem továbbítsák részükre a bejelentést.
Csatolt kép egy teljesen átlagos napot mutat be, 850m megtétele 21 percet vesz igénybe egyetlen forgalomtechnikai megoldás miatt. Ez a nap bármely szakában így van, a korábbi 2 perc helyett, reggel-délben-este 10 perc feletti, de leginkább 20 perces áthaladási időt ad ki.
Mérnökként magam is tisztában vagyok vele, h többszörös problémát kellett megoldani a lámpával, tehát Budapest közút sablonválasz helyett, h az időszakos váltott zöld és óvoda és gyalogos félelemérzet mellett, mégis hogyan tudják véleményezi ezt a beruházást?
Jelen állás szerint lakossági bejelentésre, X tízmilliós beruházással, a "gyalogosok veszélyérzetének csökkentése" miatt, olyan országos dugót sikerül előidézni, mely az autók átlag 30-50km/h közötti áthaladását az állunk-néha elindulunk jellegű haladással váltotta fel. A gyalogosok félelemérzete ezek szerint nagyobb az átkelés és kisebb a tüdőrák irányába, a fejlesztés kidolgozója és jóváhagyója esetében szintén. Érdeklődnék, h végeztek-e ilyen jellegű, levegőminőségre vonatkozó méréseket? Esetleg az ott lakók, akik napi több órában abban a környezetben élnek, mire készüljenek, előzetes becslések szerint, ez a kivitelezés mennyivel rövidíti meg az életüket Önök szerint? Hiszen nyilván mindenre IS gondoltak a kivitelezés megkezdése előtt, tehát a forgalomszervezés élettani hatásait is mérlegelve engedélyezték a fejlesztést.
Érdekelne, hogy látják Önök ezt a helyzetet?
A) Elégedettek, mert egy lokális problémát sikerült megoldani és a globális hatásait soha nem is volt feladatuk vizsgálni, így nem is volt releváns és nem is érezték szükségét.
B) Elégedettek, mert Önöknek nincs ott ingatlana, aminek értéke a kialakított forgalmi dugók miatt csökken, ill. ezt sem tartozott a felelősségi körükbe vizsgálni, tehát nem is éreznek felelősséget benne.
C) Elégedettek, mert pár100 lakossággi bejelentés alapján több1000 ember közlekedését sikerült tönkretenni.
Egy ötlet... Ha a közelben óvoda, bölcsőde, iskola van, miért nem lehet időszakosan, élő emberes forgalomirányítással vagy intelligens, dinamikus automatizmussal megoldani a gyalogosok biztonságos átkelését, abban az időszakban segítve őket, mikor erre ott valóban szükség van, a sűrű felnőtt és gyerek átkelések miatt, és nem a nap 24 órájában ellehetetlenítve a közlekedést?
Szíves válaszukat várva, további kellemes napot!
Hozzászólások
A probléma gyökere a felüljáró lezárása, és e miatt ez egy alternatív eljutási lehetőség.
Ma...