Megoldatlan

Koszos járművek és ülések

FRISSÍTÉS - 2020.09.21.

És lám csodálkozunk miért nem tér át sok ember a tömegközlekedésre. Ezért is...
Nem hinném, hogy otthoni tisztaságot várnak el az utasok. Viszont egy tiszta, jó állapotú kárpit alap dolog lenne.
Legyen szíves a BKK elvégezni ellenőrző feladatát az alvállalkozók által nyújtott szolgáltatások esetén, ahogyan régen is tette. Azokban az időkben, amikor még fontos volt az utas komfortérzete... Hiába veszünk új járműveket, ha az koszos, ha rövid időn belül ugyanolyan koszos és visszataszító lesz mind az elődeik. Kvázi lehet retkes minden.

----------

A 34-106 vonalon közlekedő autóbuszok tisztasága nem megfelelő.
Kérem a járművek alaposabb takarítását és fertőtlenítését!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Szentlélek tér H

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021517-003/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070042

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk probléma megoldásában illetékes VT-ARRIVA Kft.-nek. Az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszi Balázs
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "A 34-106 vonalon közlekedő autóbuszok tisztasága nem megfelelő. Kérem a járművek alaposabb takarítását és fertőtlenítését!"-ról "FRISSÍTÉS - 2020.09.21. És lám csodálkozunk miért nem tér át sok ember a tömegközlekedésre. Ezért is... Nem hinném, hogy otthoni tisztaságot várnak el az utasok. Viszont egy tisz...

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    És lám csodálkozunk miért nem tér át sok ember a tömegközlekedésre. Ezért is...
    Nem hinném, hogy otthoni tisztaságot várnak el az utasok. Viszont egy tiszta, jó állapotú kárpit alap dolog lenne.
  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    “ ne várják el az otthonukban megszokott tisztaságot a tömegközlekedési eszközökön “ :’D
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021517-001/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070042

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes VT-ARRIVA Kft.-n
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Tudatos Közlekedő hozzászólt a bejelentéshez.

    Amennyiben találkozol nem működő klímaberendezéssel rendelkező busszal, villamossal, metróval vagy trolival, akkor jelentsd be a Messengeren keresztül elérhető Tudatos Közlekedő chatboton!
    Ezen kívül...
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Abszolút egyetértek. Viszont csak hárítani fognak.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szűcs Dániel Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    QR kód

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bóbita utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Légkondicionálás hiánya a buszon

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére