Pontos idő hiánya
FRISSÍTÉS - 2020.09.16.
Tehát ha jól értem, akkor az orosz fél egy olyan hibát vétett a "felújítás" során, melyről tudták, hogy a megrendelőnek nem megfelelő. Ebben az esetben ezt garanciális javításként, vagy éppen szerződésszegésként számon lehet rajtuk kérni, nem? Egyáltalán nem illeszkedik a BKK arculatába a jelenlegi megjelenítés, kérjük a BKK-t, hogy lépjen fel az orosz fél hanyagsága ellen!
----------
Oda a kijelző aljára a három csík helyére nem lehetne megjeleníteni pontos időt?
Minden járművön ami kijelzővel van felszerelve megjeleníti az időt kivéve az M3-ás metró.
Probléma helyszíne
Budapest Árpád híd M
Hozzászólások
Tisztelt Járókelő!
A honlapjukon tárgyi számon nyilvántartott bejelentéssel kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a metró üzemeltetésért felelős BKV Zrt.-vel az ügyben történt kapcsolatfelvétel n...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00070017
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK és a BKV a korábbi vál...
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-109388/2020-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztá...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00070017
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A...