Megoldatlan

Pontos idő hiánya

FRISSÍTÉS - 2020.09.16.

Tehát ha jól értem, akkor az orosz fél egy olyan hibát vétett a "felújítás" során, melyről tudták, hogy a megrendelőnek nem megfelelő. Ebben az esetben ezt garanciális javításként, vagy éppen szerződésszegésként számon lehet rajtuk kérni, nem? Egyáltalán nem illeszkedik a BKK arculatába a jelenlegi megjelenítés, kérjük a BKK-t, hogy lépjen fel az orosz fél hanyagsága ellen!

----------

Oda a kijelző aljára a három csík helyére nem lehetne megjeleníteni pontos időt?
Minden járművön ami kijelzővel van felszerelve megjeleníti az időt kivéve az M3-ás metró.

Probléma helyszíne
Budapest Árpád híd M

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • S Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Krá hogy nem érdekli :D
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Járókelő!

    A honlapjukon tárgyi számon nyilvántartott bejelentéssel kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a metró üzemeltetésért felelős BKV Zrt.-vel az ügyben történt kapcsolatfelvétel n
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021620-005/2020/0038

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070017

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK és a BKV a korábbi vál...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt www.jarokelo.hu Csapata!

    Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-109388/2020-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Ügyfélszolgálat"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • S Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem ez a fővárosra is tartozna.
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Oda a kijelző aljára a három csík helyére nem lehetne megjeleníteni pontos időt? Minden járművön ami kijelzővel van felszerelve megjeleníti az időt kivéve az M3-ás metró."-ról "FRISSÍTÉS - 2020.09.16. Tehát ha jól értem, akkor az orosz fél egy olyan hibát vétett a "felújítás" során, melyről tudták, hogy a megrendelőnek nem megfelelő. Ebben az esetben ezt garanciális javításként, vagy éppen szerződésszegésként számon lehet rajtuk kérni, nem? Egyáltalán nem illeszkedik a BKK arculatába a jelenlegi megjelenítés, kérjük a BKK-t, hogy lépjen fel az orosz fél hanyagsága ellen! ---------- Oda a kijelző aljára a három csík helyére nem lehetne megjeleníteni pontos időt? Minden járművön ami kijelzővel van felszerelve megjeleníti az időt kivéve az M3-ás metró."-ra.

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Tehát ha jól értem, akkor az orosz fél egy olyan hibát vétett a "felújítás" során, melyről tudták, hogy a megrendelőnek nem megfelelő. Ebben az esetben ezt garanciális javításként, vagy éppen szerződé...
  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021620-001/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00070017

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Szűcs Dániel Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére