Hiányzó kijelző
FRISSITÉS:
Járókelő Patrik hozzászólt a következő bejelentéshez: Hiányzó kijelző
2020. december 22. 14:04
Újra nem üzemel
FRISSITÉS:
g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.
2020. szeptember 25. 17:55
FRISSITÉS:
BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
2020. szeptember 09. 15:05
Ügyszám: 0038/0021115-001/2020/0038
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00069681
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a hiányzó kijelzőt jelenleg javítják. Várhatóan szeptember 30-ig visszakerül az eredeti helyére.
Köszönjük a bejelentést és a türelmet.
Budapest, 2020. szeptember 9.
Üdvözlettel:
Budapesti Közlekedési Központ
FRISSITÉS:
Kérem helyezzék üzembe újra a kijelzőt, ami egy ideje már nincs a helyén. Köszönöm szépen!
Hozzászólások
Köszönjük a visszajelzést!
Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
Legyen szebb, biztons...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00069681
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek...