BKV légkondicionálás 23-as busz - hol a hiba?
Ma 12:40 magasságában elég meleg volt a csatolt képernyőképen látható buszon. Pedig érződött is, mintha fújna a busz valami hideget, de ennek ellenére elviselhetetlenül meleg volt az utastér.
Nyilván érdemes megnézni, hogy a képen látható busz klímája jól működik-e, de van egy olyan érzésem, hogy itt rendszerszintű folyamatszervezési probléma van. A buszok sokszor egész nap nyitott ablakokkal közlekednek, vagy ha a végállomáson be is húzza a sofőr az ablakokat, olyan szinten felmelegedve áll be a busz a megállóba, hogy az utasok automatikusan rögtön nyitnak minden nyitható ablakot. Pedig simán lehet, hogy ha úgy állna be a busz a végállomáson a megállóba, hogy már kellemesen hűvös, és ott se nyitott ajtókkal állna, hanem mint téli üzemben, visszazáródó ajtókkal, akkor senkinek se jutna eszébe ablakokat nyitni. De a nagy nemtörődömségben a BKV/ BKK-nál igazából senkit sem érdekel, hogy milyen az utaskomfort. Úgyhogy a kérdésem az, hogy meg lehetne-e oldani a probléma komplex kivizsgálását, biztosítani, hogy a buszok már lehűtött utastérrel álljanak be a megállóba a végállomáson és az utasok figyelmét fokozottabban felhívni, hogy a hűvös busz csak úgy marad hűvös, ha nem nyitnak ablakot. Jó lenne valami megoldás, mert a 23-as buszcsalád vonalán hiába közlekedik elméletben sok légkondicionált busz, a valóságban nyári napokon vállalhatatlanul színvonaltalan a szolgáltatás ezen a járatcsoporton.
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00068777
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa...