Megoldatlan

BKV légkondicionálás 23-as busz - hol a hiba?

Anonim Járókelő

Ma 12:40 magasságában elég meleg volt a csatolt képernyőképen látható buszon. Pedig érződött is, mintha fújna a busz valami hideget, de ennek ellenére elviselhetetlenül meleg volt az utastér.
Nyilván érdemes megnézni, hogy a képen látható busz klímája jól működik-e, de van egy olyan érzésem, hogy itt rendszerszintű folyamatszervezési probléma van. A buszok sokszor egész nap nyitott ablakokkal közlekednek, vagy ha a végállomáson be is húzza a sofőr az ablakokat, olyan szinten felmelegedve áll be a busz a megállóba, hogy az utasok automatikusan rögtön nyitnak minden nyitható ablakot. Pedig simán lehet, hogy ha úgy állna be a busz a végállomáson a megállóba, hogy már kellemesen hűvös, és ott se nyitott ajtókkal állna, hanem mint téli üzemben, visszazáródó ajtókkal, akkor senkinek se jutna eszébe ablakokat nyitni. De a nagy nemtörődömségben a BKV/ BKK-nál igazából senkit sem érdekel, hogy milyen az utaskomfort. Úgyhogy a kérdésem az, hogy meg lehetne-e oldani a probléma komplex kivizsgálását, biztosítani, hogy a buszok már lehűtött utastérrel álljanak be a megállóba a végállomáson és az utasok figyelmét fokozottabban felhívni, hogy a hűvös busz csak úgy marad hűvös, ha nem nyitnak ablakot. Jó lenne valami megoldás, mert a 23-as buszcsalád vonalán hiába közlekedik elméletben sok légkondicionált busz, a valóságban nyári napokon vállalhatatlanul színvonaltalan a szolgáltatás ezen a járatcsoporton.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Soroksári út 48

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Tudatos Közlekedő hozzászólt a bejelentéshez.

    Amennyiben találkozol nem működő klímaberendezéssel rendelkező busszal, villamossal, metróval vagy trolival, akkor jelentsd be a Messengeren keresztül elérhető Tudatos Közlekedő chatboton! Ezzel Te is...
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0019558-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00068777

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő BKK Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Nem mukodo informacios tabla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Varró András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére