Megoldatlan

Koszos vonalcsík

Tisztelt BKK!
A 2-es metró Keleti pályaudvari megállója, Déli irányú peronja végén lévő hirdetmény nagyon koszos. Mivel, nem az üveg koszos, hanem a benne lévő papír, kérem, hogy cseréljék!
Munkájukat nagyon megköszönöm

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Baross tér 6

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017603-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067488

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    BKV megálló nyitott ajtó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sanislo Andras
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Beázás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megrongálodott matrica

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére