Hanyag tájékoztatás (100E)
Frissítés 2020.09.08.
Sem a tájékoztatót nem cserélték, sem a jegyet nem szedték ki az automatából. A képernyővédőt önmagában nem tartom elégségesnek, hiszen egyrészt csak némelyik automatán van kint, másrészt ha vásároltak az ember előtt, akkor nem látható. Szíveskedjenek a tájékoztatót cserélni, a repülőtéri vonaljegyet pedig kiszedni az automatákból.
-----
Tisztelt BKK!
Megdöbbentő, mennyire hanyag módon kezelik a 100E járat közlekedésének felfüggesztését.
A kihelyezett változásjelzőkön a fél oldal üres, de az mégsincs feltüntetve, hogyan érhető el a reptér a 100E helyett. A jegyautomatákból a 900 forintos repülőtéri vonaljegy továbbra is megvásárolható.
Kérem, haladéktalanul intézkedjenek ezen hibák kiküszöböléséről: a járat újraindulásáig a jegyautomatákból távolítsák el a repülőtéri vonaljegyet, a megállókban pedig tájékoztassanak arról, hogyan érhető el a reptér.
Munkájukat köszönöm!
Tisztelettel:
Fónai Kende
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067396
Tisztelt Fónai Kende!
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyre a BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, h...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067396
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a koronavírus-járv...