Válaszra vár

Hanyag tájékoztatás (100E)

Frissítés 2020.09.08.
Sem a tájékoztatót nem cserélték, sem a jegyet nem szedték ki az automatából. A képernyővédőt önmagában nem tartom elégségesnek, hiszen egyrészt csak némelyik automatán van kint, másrészt ha vásároltak az ember előtt, akkor nem látható. Szíveskedjenek a tájékoztatót cserélni, a repülőtéri vonaljegyet pedig kiszedni az automatákból.

-----

Tisztelt BKK!

Megdöbbentő, mennyire hanyag módon kezelik a 100E járat közlekedésének felfüggesztését.

A kihelyezett változásjelzőkön a fél oldal üres, de az mégsincs feltüntetve, hogyan érhető el a reptér a 100E helyett. A jegyautomatákból a 900 forintos repülőtéri vonaljegy továbbra is megvásárolható.

Kérem, haladéktalanul intézkedjenek ezen hibák kiküszöböléséről: a járat újraindulásáig a jegyautomatákból távolítsák el a repülőtéri vonaljegyet, a megállókban pedig tájékoztassanak arról, hogyan érhető el a reptér.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér M

Hozzászólások

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Megdöbbentő, mennyire hanyag módon kezelik a 100E járat közlekedésének felfüggesztését. A kihelyezett változásjelzőkön a fél oldal üres, de az mégsincs feltüntetve, hogyan érhető el a reptér a 100E helyett. A jegyautomatákból a 900 forintos repülőtéri vonaljegy továbbra is megvásárolható. Kérem, haladéktalanul intézkedjenek ezen hibák kiküszöböléséről: a járat újraindulásáig a jegyautomatákból távolítsák el a repülőtéri vonaljegyet, a megállókban pedig tájékoztassanak arról, hogyan érhető el a reptér. Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fónai Kende"-ról "Frissítés 2020.09.08. Sem a tájékoztatót nem cserélték, sem a jegyet nem szedték ki az automatából. A képernyővédőt önmagában nem tartom elégségesnek, hiszen egyrészt csak némelyik automatán van kint, másrészt ha vásároltak az ember előtt, akkor nem látható. Szíveskedjenek a tájékoztatót cserélni, a repülőtéri vonaljegyet pedig kiszedni az automatákból. ----- Tisztelt BKK! Megdöbbentő, mennyire hanyag módon kezelik a 100E járat közlekedésének felfüggesztését. A kihelyezett változásjelzőkön a fél oldal üres, de az mégsincs feltüntetve, hogyan érhető el a reptér a 100E helyett. A jegyautomatákból a 900 forintos repülőtéri vonaljegy továbbra is megvásárolható. Kérem, haladéktalanul intézkedjenek ezen hibák kiküszöböléséről: a járat újraindulásáig a jegyautomatákból távolítsák el a repülőtéri vonaljegyet, a megállókban pedig tájékoztassanak arról, hogyan érhető el a reptér. Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fónai Kende"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Sem a tájékoztatót nem cserélték, sem a jegyet nem szedték ki az automatából. A képernyővédőt önmagában nem tartom elégségesnek, hiszen egyrészt csak némelyik automatán van kint, másrészt ha vásárolta...
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A 900 forintos jeggyel kapcsolatban egyelőre egy képernyővédőt sikerült elérni. Ez is valami.
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a gyors választ, bár mondjuk a 900 ft-os jegyre nem tért ki.
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017417/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067396

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a koronavírus-járv
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Ügyfélszolgálat"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére