Megoldatlan

Rosszul elhelyezett BKK automata

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2021. 05. 22.
Ma reggel 09:30-09:45 között vártam arra, hogy az előttem levő hölgy le tudja bonyolítani a vásárlást, 15 percig küzdött, nem tudtam tovább sorban állni és várni, el kellett jönnöm jegy nélkül. A képernyőt sütő nap és az érzéketlen képernyő miatt nem sikerült 15 perc alatt jegyet vennie, így nekem sem. Mikor intézkednek végre? Használhatatlan az automata a délelőtti órákban árnyékolás vagy elforgatás nélkül.
---
FRISSÍTÉS - 2020.10.22.

Árnyékoló továbbra sincs, a délelőtti órákban süti a nap.

----------

A Szent István park főbejárata mellett található BKK automata érintőképernyője működésképtelen, ha napfény éri, nem csak nem látni, de érzéketlen is lesz. Komoly küzdelmek árán sikerül kézzel árnyékolgatássall elérni (ma reggel 08:15), hogy érzékelje a végül a nyomást-kiválasztást, és így sem sikerült bérletet vásárolnom, de még csak a vásárlás befejezéséig sem eljutnom. Kérem, vagy helyezzék át árnyékos helyre az automatát, vagy gondoskodjanak az illetékesek a megfelelő árnyékolásról, mert ez az automata használhatatlan! A legközelebbi a 4-6-os Jászai Mari téri villamosmegállójában van.
A csatolt google utcakép sajnos pont a délutáni-esti órákban készülhetett, amikor az automata nem az említett irányból kapja a fényt. Egy paraván a tetején sokat segítene, hogy délelőtt is használható legyen az autoama.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Szent István park

Hozzászólások

  • Szilágyi Dóra lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0017416/2020

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067394

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a bejelentését, amelyre az alábbiakban olvashatja a választ.

    Az új jegy- és bérletkiadó a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS - 2020.10.22. Árnyékoló továbbra sincs, a délelőtti órákban süti a nap. ---------- A Szent István park főbejárata mellett található BKK automata érintőképernyője működésképtelen, ha napfény éri, nem csak nem látni, de érzéketlen is lesz. Komoly küzdelmek árán sikerül kézzel árnyé...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma reggel 09:30-09:45 között vártam arra, hogy az előttem levő hölgy le tudja bonyolítani a vásárlást, 15 percig küzdött, nem tudtam tovább sorban állni és várni, el kellett jönnöm jegy nélkül. A képe...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Még mindig nincs árnyékoló. Kelet felé néz az érintőképernyő továbbra is, az érintőképernyő nem látható ill. érzéketlen a tavaszi-nyári napsütéstől. (A fekvése miatt kb délig süti a nap)
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs árnyékoló, ill. észak felé elforgatas sem történt.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017416-004/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067394

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy még nem született...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "A Szent István park főbejárata mellett található BKK automata érintőképernyője működésképtelen, ha napfény éri, nem csak nem látni, de érzéketlen is lesz. Komoly küzdelmek árán sikerül kézzel árnyékolgatássall elérni (ma reggel 08:15), hogy érzékelje a végül a nyomást-kiválasztást, és így sem sikerült ...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Árnyékoló továbbra sincs, a délelőtti órákban süti a nap.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017416-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067394

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK illetékes szakterülete mindent megtesz, hogy automatáik az elvárásokn
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Ügykezelő Járókelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Egy lift sem üzemel

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Forgách utca (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos ablakok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Göncz Árpád városközpont M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    BKK jegy automata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Népfürdő utca / Árpád híd (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére