Rosszul elhelyezett BKK automata
FRISSÍTÉS: 2021. 05. 22.
Ma reggel 09:30-09:45 között vártam arra, hogy az előttem levő hölgy le tudja bonyolítani a vásárlást, 15 percig küzdött, nem tudtam tovább sorban állni és várni, el kellett jönnöm jegy nélkül. A képernyőt sütő nap és az érzéketlen képernyő miatt nem sikerült 15 perc alatt jegyet vennie, így nekem sem. Mikor intézkednek végre? Használhatatlan az automata a délelőtti órákban árnyékolás vagy elforgatás nélkül.
---
FRISSÍTÉS - 2020.10.22.
Árnyékoló továbbra sincs, a délelőtti órákban süti a nap.
----------
A Szent István park főbejárata mellett található BKK automata érintőképernyője működésképtelen, ha napfény éri, nem csak nem látni, de érzéketlen is lesz. Komoly küzdelmek árán sikerül kézzel árnyékolgatássall elérni (ma reggel 08:15), hogy érzékelje a végül a nyomást-kiválasztást, és így sem sikerült bérletet vásárolnom, de még csak a vásárlás befejezéséig sem eljutnom. Kérem, vagy helyezzék át árnyékos helyre az automatát, vagy gondoskodjanak az illetékesek a megfelelő árnyékolásról, mert ez az automata használhatatlan! A legközelebbi a 4-6-os Jászai Mari téri villamosmegállójában van.
A csatolt google utcakép sajnos pont a délutáni-esti órákban készülhetett, amikor az automata nem az említett irányból kapja a fényt. Egy paraván a tetején sokat segítene, hogy délelőtt is használható legyen az autoama.
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0017416/2020
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067394
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük a bejelentését, amelyre az alábbiakban olvashatja a választ.
Az új jegy- és bérletkiadó a...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067394
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyre a BKK Zrt. szakterülete azt válaszolta, hogy még nem született...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067394
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. A BKK illetékes szakterülete mindent megtesz, hogy automatáik az elvárásokn...