Matricák helyett
Frissítés 2021.05.23.
Tisztelt BKK! Itt valami félrecsúszott a bejelentés értelmezése során. Pont azt kértem eredetileg, hogy ne matricával (és ne is A4-es papírral) rakják ki a tájékoztatókat, mert azt pár hét alatt letépkedik. Idézem: "Azt javaslom, pl. a nagykörúti esőbeállókhoz hasonlóan telepítsenek ide is zárható vitrineket (lásd csatolt kép), amikben elhelyezhetők a tájékoztatók úgy, hogy azok nem hozzáférhetőek a rongálóknak." Azt válaszolták erre anno, hogy "a tablós megoldásig megértő türelmet kérünk". Mivel még nem történt semmilyen tablós megoldás, ezért küldtem újra a bejelentést.
-----
Frissítés 2021.04.25.:
Továbbra is matricák vannak kint, sőt, már A4-es lapokat is celluxoztak a matricára... Még mindig nem sikerült igényes megoldást bevezetni.
-----
Tisztelt BKK!
A Széll Kálmán téren a metróállomás épületének falára ragasztott tájékoztatókat folyamatosan letépik. Az, hogy kik és miért tépik le, bejelentésemet tekintve mellékes és a problémát nem oldja meg (egyébként javarészt a BKK automatáinak érmekiadóit ragasztják le a BKK tájékoztatóinak darabjaival). Persze, mehet tovább a jelenlegi folyamat is, hogy letépik, mi bejelentjük, Önök valamikor cserélik, aztán megint letépik, megint bejelentjük, Önök valamikor cserélik és így tovább (lásd pl https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/46334/elavult-utastajekoztatas ), de talán Önök is egyetértenek velem abban, hogy ez a helyzet egyszerűen nem fenntartható.
Éppen ezért szeretném kérni, hogy lássák be, ez a konstrukció nem működik, és keressenek alternatív megoldást. Úgy gondolom, a tájékoztatásnak helye van a metróállomáson, tehát megszüntetni nem lenne tanácsos. Azt javaslom, pl. a nagykörúti esőbeállókhoz hasonlóan telepítsenek ide is zárható vitrineket (lásd csatolt kép), amikben elhelyezhetők a tájékoztatók úgy, hogy azok nem hozzáférhetőek a rongálóknak.
Bízom benne, hogy akár a fentebbi, akár másmilyen alternatív megoldás bevezetésével elérhetjük, hogy a metróállomás tájékoztatásának rongálása ne legyen probléma a jövőben.
Munkájukat, segítségüket köszönöm!
Tisztelettel:
Fónai Kende
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067278
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyre a BKK Zrt. szakterülete, azt válaszolta, hogy a metróállomások...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067278
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az ál...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00067278
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa...