Megoldatlan

Matricák helyett

Frissítés 2021.05.23.
Tisztelt BKK! Itt valami félrecsúszott a bejelentés értelmezése során. Pont azt kértem eredetileg, hogy ne matricával (és ne is A4-es papírral) rakják ki a tájékoztatókat, mert azt pár hét alatt letépkedik. Idézem: "Azt javaslom, pl. a nagykörúti esőbeállókhoz hasonlóan telepítsenek ide is zárható vitrineket (lásd csatolt kép), amikben elhelyezhetők a tájékoztatók úgy, hogy azok nem hozzáférhetőek a rongálóknak." Azt válaszolták erre anno, hogy "a tablós megoldásig megértő türelmet kérünk". Mivel még nem történt semmilyen tablós megoldás, ezért küldtem újra a bejelentést.

-----

Frissítés 2021.04.25.:
Továbbra is matricák vannak kint, sőt, már A4-es lapokat is celluxoztak a matricára... Még mindig nem sikerült igényes megoldást bevezetni.

-----

Tisztelt BKK!

A Széll Kálmán téren a metróállomás épületének falára ragasztott tájékoztatókat folyamatosan letépik. Az, hogy kik és miért tépik le, bejelentésemet tekintve mellékes és a problémát nem oldja meg (egyébként javarészt a BKK automatáinak érmekiadóit ragasztják le a BKK tájékoztatóinak darabjaival). Persze, mehet tovább a jelenlegi folyamat is, hogy letépik, mi bejelentjük, Önök valamikor cserélik, aztán megint letépik, megint bejelentjük, Önök valamikor cserélik és így tovább (lásd pl https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/46334/elavult-utastajekoztatas ), de talán Önök is egyetértenek velem abban, hogy ez a helyzet egyszerűen nem fenntartható.

Éppen ezért szeretném kérni, hogy lássák be, ez a konstrukció nem működik, és keressenek alternatív megoldást. Úgy gondolom, a tájékoztatásnak helye van a metróállomáson, tehát megszüntetni nem lenne tanácsos. Azt javaslom, pl. a nagykörúti esőbeállókhoz hasonlóan telepítsenek ide is zárható vitrineket (lásd csatolt kép), amikben elhelyezhetők a tájékoztatók úgy, hogy azok nem hozzáférhetőek a rongálóknak.

Bízom benne, hogy akár a fentebbi, akár másmilyen alternatív megoldás bevezetésével elérhetjük, hogy a metróállomás tájékoztatásának rongálása ne legyen probléma a jövőben.

Munkájukat, segítségüket köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Budapest

Hozzászólások

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Visszajelzek: most egyfajta habkarton van kihelyezve, de a problémát nem nagyon oldja meg. Marad megoldatlan.
  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldásra vár
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017328-008/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067278

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a BKK Zrt. szakterülete, azt válaszolta, hogy a metróállomások
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2021.04.25.: Továbbra is matricák vannak kint, sőt, már A4-es lapokat is celluxoztak a matricára... Még mindig nem sikerült igényes megoldást bevezetni. ----- Tisztelt BKK! A Széll Kálmán téren a metróállomás épületének falára ragasztott tájékoztatókat folyamatosan letépik. Az, hogy kik és miért tépik...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Itt valami félrecsúszott a bejelentés értelmezése során. Pont azt kértem eredetileg, hogy ne matricával (és ne is A4-es papírral) rakják ki a tájékoztatókat, mert azt pár hét alatt letépkedik. Idézem:...
  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017328-004/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067278

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az ál
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! A Széll Kálmán téren a metróállomás épületének falára ragasztott tájékoztatókat folyamatosan letépik. Az, hogy kik és miért tépik le, bejelentésemet tekintve mellékes és a problémát nem oldja meg (egyébként javarészt a BKK automatáinak érmekiadóit ragasztják le a BKK tájékoztatóinak darabjaival)...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is matricák vannak kint, sőt, már a4-es lapokat is celluxoztak a matricára... Még mindig nem sikerült igényes megoldást bevezetni.
  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem túl igényes kivitelezés.
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017328-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067278

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! A Széll Kálmán téren a metróállomás épületének falára ragasztott tájékoztatókat folyamatosan letépik. Az, hogy kik és miért tépik le, bejelentésemet tekintve mellékes és a problémát nem oldja meg (egyébként javarészt a BKK automatáinak érmekiadóit ragasztják le a BKK tájékoztatóinak darabjaival)...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A másik, hogy ha letépik, és pótolni kell, arra miért kell hónapokat várni? Tényleg mindig csak egy darab matricát gyártanak le egyszerre? Nevetséges...
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Befejezetlen, félbehagyott munka

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Megrongált utasváró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Akadémia (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére