Megoldott

MÁV-HÉV és a BKK Futár

Mikor kapják meg a hévek a futár készüléket?

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Országos szolgáltatással

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Na most lett megoldott :)
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A készüléket nem fogják megkapni, a HÉV-es valós idejű adatok alkalmazásban történő megjelenésére viszont a közeljövőben lehet számítani.
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Tehát soha.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0015997-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00066377

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre, hogy MÁV-HÉV Zrt. arról tájékoztatott, hogy a nevezett fedélzeti eg
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A vonatinfót ismerem, de nem használom egyáltalán, rosszabb applikáció, mint a futár.
  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Soha. A MÁV Vonatinfón lehet követni a szerelvények mozgását. A jövőben valóüszínűleg díjszabási oldalról is szétválnak a fővárostól.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére