Megoldott

Graffitis utasváró

Tisztelt BKK!
Számtalan alkalommal jeleztem Önök felé, hogy a BKV nem kíván érdemben foglalkozni a bádog utasváróival. Nem úgy mint a JCD, aki max. 2 napon belül minden hibát orvosol.
Kérem, takaríttassák le a megadott címen lévő utasvárót a BKV-val, illetve a megfelelő helyen vessék fel, hogy a BKV kezelésében lévő utasvárókat átvehesse a JCD a kiszámítható üzemeltetés jegyében.
Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Pilisi u. 26

Hozzászólások

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Ott a Pilisi utcánál ez nem fog sokáig tartani, sajnos. Rendszeresen rongálnak abban a megállóban mindent :/
  • Járókelő Ügykezelő lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Erre való a szerződés. :) Amúgy kész az utasváró, szép tiszta, frissen festett.
  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    A JCD-nek szerződéses kötelezettsége van. Ezért rohannak egyből. Emlékeztetőül: 2010-ig nem csináltak semmit. Olyan állapotok is voltak, hogy az ember haja égnek állt...
  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére