Megoldatlan

Félmegoldás?....a fejlesztések előtt?

FRISSÍTÉS 2020.06.08.:

A bejelentő válasza:
"Elképesztő!
Azt hiszem van még hová fejlődni esztétikai és tudatos döntés terén a cégnek....Mintha nem sikerült volna levetkőzni 30 év után sem, a BKV-s, múlt rendszeri felfogást.....
Mint írtam, kiemelt csomópont a tér ezen oldala is!!! Már 20 éve ez a rendszer működik...ráfér a modernizáció!
Miért nincs új táblarendszer kihelyezve, mint más nagyobb tereken?
Illetve futár kijelző? ....akárcsak a tér túloldalán?
Miért nem egységes a rendszer???
Önök egy jelenleg még jól működő...de elavult rendszert görgetnek maguk előtt ezzel a döntéssel!!!
Csúfítva a közterületet a döntésükkel!!!!
Minden apró rendezetlenségből áll össze egy nagy!!!"

-----

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a korábbi táblatípust nehezen lehetett karbantartani: a menetrendüvegeket nemigen tisztíthatták, a névtáblákat, a KRESZ-táblákat nem cserélhették rajta. Hogy mindezt a feladatot egyszerűbben végezzék el, csőoszlopot telepítettek.
A BKV véleménye, hogy a kijelzőre nincs panasz, az rendben működik, cseréje nem indokolt."

-----

Tisztelt Illetékesek!

Az Örs vezér tere, kőbányai oldalán lévő buszvégállomáson,
mostanában utastájékoztatás terén, visszafejlődés tapasztalható!
A körülbelül 2001-ben átadott "új" buszvégállomást, az akkor korszerűnek számító,
buszok indulását jelző utastájékoztatási rendszerrel szerelték fel....
Ez közel 20 éve szolgálja az utasokat.
De pár hónapja a meglévő, elavult táblák mellé,
előkerült a klasszikus táblamodell, ami amellett, hogy visszafejlődés,
borzasztó esztétikai látványt nyújt a percjelzés miatt meghagyott régebbi tábla mellett!

Kérdezném az illetékeseket,
ez úgy értelmezhető,
hogy ez egy átmeneti állapot a futár kijelzőrendszer telepítése előtt????
(ami a tér zuglói oldalán már régóta üzemel)

Mert ez az állapot csak átmenetileg fogadható el jelen helyzetben.....
ugye önök is így gondolják ezt a kialakult komikus szituációt?

Várom a kielégítő válaszukat kedves BKK!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Fehér út 1

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított egy év alatt nem sikerült az eszközöket beszerezni.
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Illetékesi válasz szerint:
    A kijelzők számának bővítését célzó beszerzés előkészítése jelenleg is napirenden van.
  • A Rendezett Budapestért visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012910-005/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00063923

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a forgalomirányítási és utastájékoz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Körülbelül ennyit ér, amihez foggal körömmel ragaszkodnak.... Gyakran rossz!!! Nem értem miért nem látják be a futár rendeszer kiépítésének szükségességét?????
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Kik a dislikeolók???
    Fejtsék már ki a véleményüket!
    Köszönöm!
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez nem fejlődés..... Hanem visszafejlődés!!!
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha ez így van...amit el tudok képzelni,
    akkor miért nem ezt írják, hogy nincs pénz rá?
  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékesek! Az Örs vezér tere, kőbányai oldalán lévő buszvégállomáson, mostanában utastájékoztatás terén, visszafejlődés tapasztalható! A körülbelül 2001-ben átadott "új" buszvégállomást, az akkor korszerűnek számító, buszok indulását jelző utastájékoztatási rendszerrel szerelték fel...

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Mert ez egy fillérbe se kerül így. Egy új futár kijelző meg drága nekik...
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Elképesztő!
    Azt hiszem van még hová fejlődni esztétikai és tudatos döntés terén a cégnek....Mintha nem sikerült volna levetkőzni 30 év után sem, a BKV-s, múlt rendszeri felfogást.....
    Mint írtam, kiem
    ...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012910-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00063923

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a korábbi tábl
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    ...akkor pont itt az ideje 20 év után!!!!
    futár kijelzőre cserélni,
    akárcsak a zuglói oldalon,
    nem utolsósorban megjelentek az új menetrendjelző táblák is....
    már rég ilyeneknek kéne itt is lenni,
    m...
  • Beier Balázs Miklós hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves bejelentő. A korábbi tábla típus az úgynevezett Intermedia kialakítás. Ez egy nehezen karbantartható technológia. A menetrendek nehezen láthatóak, a kialakítása rossz. Az üveg nehezen tisztitha...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • A Rendezett Budapestért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére