Megoldott

Nincs takarítva

Tisztet járókelők a 23-ás buszon nincs takarítva olyan szinten áll a por a szemet a rágó gumi az ülés állat meg az ablak Párkányon hogy ez el fogadhatatlan ez a takarítás kritikán aluli ez a takarítás ami folyik a járműveken legyenek szívesek az a hátsó ablak kalapácsot is pótolni a rendszáma PXZ-876

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Boráros tér H

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008666-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00061712

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Ádám Kiss bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő BKK Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Nem mukodo informacios tabla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Varró András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére