Megoldott

Sérült lámpa

Frissítés 2020.07.08.
Nincs változás.

----

Tisztelt BKV!
A Balatoni úti villamosmegállóban, a peron pár nappal ezelőtti felújítása során megsérült, és erősen megdőlt, és mivel a megállót megnyitották a forgalom előtt, nem tudható hogy értesültek-e róla.
Kérem javítsák meg, mert egy erősebb szél akár eldöntheti a sorsát.
Előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Balatoni út

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonságosabb...
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott! Kicserélték a lámpát. Köszönöm!
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs semmi. Megoldásra vár...
  • Pál András visszajelzésére vár.

  • B-F. Tamara megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008642-005/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00061527

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKV! A Balatoni úti villamosmegállóban, a peron pár nappal ezelőtti felújítása során megsérült, és erősen megdőlt, és mivel a megállót megnyitották a forgalom előtt, nem tudható hogy értesültek-e róla. Kérem javítsák meg, mert egy erősebb szél akár eldöntheti a sorsát. Előre is köszönöm!"-ról "Fris...

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem láttam változást. Továbbra is fenntartom a vélemény ha a lakótelep építtetőjére vár. Bár mikor a tápkábel tartót csapták ki azt gyorsan pótolták. Vagy legalábbis a BKK pótolta, majd számlázott gon...
  • Pál András visszajelzésére vár.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs változás. Pedig elég csúnyán fest. Ha a közeli lakótelep építtetőjére vár a megoldás szerintem arra várhatunk.
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008642-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00061527

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a jel...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • B-F. Tamara elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére