Megoldatlan

Fizetési lehetőségek bővítése a hajókon

Anonim Járókelő

Jelenleg a dunai hajó vonaljáratokon a jegyvásárlás (és az étel-ital vásárlása is) kizárólag forint készpénzzel lehetséges. Mivel ezek turisztikailag rendkívül frekventált vonalak (tapasztalataim szerint a reggeli órák kivételével az utasok legalább fele, de nem ritkán 80-90%-a külföldi turista), a versenyképesség szempontjából nagyon fontos lenne, hogy a külföldiek is kényelmesen, bankkártyával vagy euró készpénzzel tudjanak fizetni. Találkoztam már olyannal, akinek sem hajójegye, sem 750 forint készpénze nem volt, így az induló – téli időszak lévén napi egyetlen – hajó kénytelen volt ott hagyni a kikötőben. Ezzel a BKK nem csak 750 forintot, hanem egy elégedett utast is veszített, aki esetleg otthon azt fogja terjeszteni, hogy nem érdemes egy ilyen elmaradott városba jönni, ahol még egy hajójegyet sem tudott kártyával megvenni… Kérem, hogy intézkedjenek legalább a bankkártyás fizetés bevezetéséről, és lehetőség szerint az euró készpénz elfogadásáról is.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Országos szolgáltatással

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Bocsánat, de egyelőre semmi nem mutat arra, hogy ez megoldhatatlan lenne, mindössze még legalább hónapokig nem fog kiderülni, hogy a BKK megoldja-e. Én bízom benne, hogy a járványhelyzet elmúltával me...
  • g g lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem lehetne lelőni ezt az automatizmust, ami folyton kérdezgeti, hogy megoldódott-e? Nem, nem oldódott meg, mert immár 11 hónapja nem közlekednek a BKK-hajók, és ahogy most kinéz a járványhelyzet, még...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azt kérdezi a járókelő.hu, hogy megoldódott-e a probléma. Nos, valóban nem áll fenn az a szerencsétlen helyzet jelenleg, hogy csak forint készpénzzel lehetne fizetni a hajókon – mert közel nyolc hónap...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008102-001/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00061475

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk az alábbiakat válaszolta. A főváro
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!

    Bejelentése megérkezett, köszönjük.

    Észrevételével elősegítette a budapesti közösségi közlekedés akadálymentesítésével kapcsolatos problémák, javaslatok jobb megértését a Budapesti
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    H5-ös HÉV tisztasági problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Eltűnt piktogram

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    János utca (XX. kerület, Pesterzsébet)
  Vissza az oldal tetejére