Megoldatlan

Nincs automata a vasútállomásnál

Tisztelt BKK!
Jelenleg nincs sem automata, sem pénztár az angyalföldi vasútállomásnál. A vonatról átszálló utasok nem tudnak a helyszínen bérletet, vagy normál áron jegyet venni. Ez nagy hiányosság. Egy vasútállomásnál kell legyen lehetősége az utasnak jegyet, bérletet venni. Egy messziről érkező embernek nem lehet azt mondani, hogy miért nem vette meg előre a bérletét, hiszen nem volt rá lehetősége. Kérem helyezzenek ki egy automatát az Angyalföld vasútállomás megállók valamelyikébe.
Munkájukat köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Angyalföld vasútállomás

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan
  • Acsai Milán visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007651-005/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00060971

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK illetékes szakterülete köszöni javaslatát, továbbították vezetőiknek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nincs megoldva.
  • Acsai Milán visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007651-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00060971

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy megvizsgálják a jegy- és bérletkiadó au
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Acsai Milán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Nem működő lift

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    M3 metró világítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kidőlt automata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Puskás Ferenc Stadion (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére