Megoldatlan

Reptéri busz jegyváltás

A Deák térről indulnak a reptéri buszok, hatalmas a turistaforgalom. Ennek kiszolgálására összesen 2 db automata van, amikkel folytonosan gond van ,(kidobja a pénzérmét, nem adja ki a kártyát) ez mind 10 perc várakozás alatt keletkezett. 1 ember oda lett állítva, hogy kezelje a gépeket, 2 ember ellenőrzi a beszállók jegyét.

Kérem ezt a kaotikus és kellemetlen helyzetet kezeljék. Szükség lenne még automatára, és könnyen kezelhető jegykiadásra. Akár lehetne egy automata, ami csak a reptéri buszjegyet adja.

Kérem dolgozzanak az ügyön, mert ez nagyon kellemetlen, főleg ha valki emiatt kési le a gépét.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér M

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelő lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Varga Dóra hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyelőre még mindig csak 2 automata van a buszmegállóban. Tegnap megnéztem, bár a jelenlegi helyzetben valószínűleg nincs is szükség többre. Esetleg idővel újra fel lehet vetni.
  • Sági Katalin visszajelzésére vár.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Varga Dóra hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyelőre még mindig csak 2 automata van a buszmegállóban. Tegnap megnéztem.
  • Sági Katalin visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007232-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00060655

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk arról tájékoztatott, hogy folyamatban v...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Az aluljáróban pl padlómatricák is mutatják, hogy merre van az ügyfélközpont :)

    Az automaták száma adott. Újakat csak áttelepítéssel tudnak kihelyezni.
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    "Amiről ti írtok, nulla tájékoztatás van kitéve."

    Automatákon nincs kirakva hogy legközelebbi ügyfélközpont vagy legközelebbi másik automata hol van?

    Úgy rémlik ki van írva, s akkor az már tájékoztatás
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Attól, hogy majd 4 automata lesz a 2 helyett, szerinted megoldja majd az ügyet?
    Nem.
    Majd 2 helyett 4 lest összefirkálva, 2 helyett 4 lesz lefoglalva a vásárlókkal, s majd 2 helyett 4 automata pénznyí...
  • Sági Katalin hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezek az információk nektem és nekem lehet hogy tök egyértelműek, direkt ki akartam próbálni, hogy milyen itt jegyet venni. Elég gáz. Amiről ti írtok, nulla tájékoztatás van kitéve.
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyetértek.
    Elég frekventált hely a Deák tér, s nyílván nem a busz ajtaja mellett 2 centivel kell keresni a jegykiadó masinát.

    A bejelentés szövege máris sántít, azt sugallja, a Deák téren csak 2 aut...
  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Van az aluljáróban is több automata, illetve ügyfélközpont. De a villamosmegállóban is van lehetőség jegyet venni. Nyilván nem életképtelennek kell lenni...
  • Á L elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sági Katalin bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    BUBI parkoló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Varga Dóra
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    0508-Erzsébet tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-057

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer H (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére