Megoldott

Gusztustalan

Tisztelt BKK!
Az Oktogon M villamosmegállóban lévő jegyautomata borzasztóan néz ki. Kérem, szíveskedjenek letakarítani!
Intézkedésüket köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Oktogon

Hozzászólások

  • B-F. Tamara lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonságosabb...
  • Varga Dóra hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy látom jobb a helyzet.
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007159-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00060611

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet szakterületünk továbbított az automatákat üzemeltető partnerének, ké...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére